Separera namn med ett kommatecken.
Advanced Task killer, något att ha till S3? Sparar man verkligen på batteri?
Klart du får köpa med abonnemang om du går till butik och de har telefoner inne. Jag menade att butiker som phonehouse/Mobilizera tjänar mer på...
Jag tror butiker tjänar på att sälja kontant i det fallet Phonehouse för 6500kr än abonnemang för då är det operatörer som får del av kakan. Det...
Chrome oftast kombinerar med original webläsare, allt annat är onödigt.
Samma här, kör med stock än så länge och jag är nöjd med den.
Lagersaldo ljuger alltid, det bästa är att man ringer runt och kollar. Då ser kundservice direkt vilka butiker som har luren inne.
Jag lämnade fel nr (senaste osparade numret och det va förstås pizzarian jag beställde kebabsallad 2min innan). Ber om ursäkt, jag va så jävla...
Jag kan vara snäll och sälja min blåa för 8000kr :D Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Mycket bra jobbat, jag slipper ta bilder. haha
Jag är så glad att det blev blåa, så jävligt lyxigt och snyggt.
Den aktiverades direkt! :D
Jag tar några schyssta bilder med min systemare imorn och lägger ut, hinner inte ikväll eftersom jag ska mot jobbet strax. Fattar inte att jag...
08277080, ring och be de lägga en undan.
Sveavägen har 2 kvar, en polare är på väg dit från södra sidan stan för att köpa ena men det är världens köer säger han. haha
Sådär...äntligen :D Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Alltid utan skydd...
OM det är bara lacket så struntar jag i det och kör på det ändå, många av oss kommer ändå ha fodral/skydd!
Det är slut på Kungsgatan 3 men jag ringde runt och hittade i en annan butik...de la undan en till mig. :cool: Edit: jag offrar min träning för en...
Jag ska åka strax...tack för tipset! :p
Senare idag får jag min S3, jag har ett microsim från Tre liggandes hemma som jag fick i samband med abonnemanget jag tecknade under...
Tydligen inte ordentligt :( Jag skrev först POWER + VOLYMKNAPPEN samtidigt men ville vara duktig och länka till en skit guide. Sorry..
Jag har S2 just nu, väntar på min blåa S3 borde komma samma tid nästa år :) Jag vet bara att jag ska aldrig kolla ens på en ifån igen.. Skickat...
Jag har aldrig kört root på nån mina android telefoner därför har jag några frågor. - Gäller garantin fortfarande? - kan man köpa/ladda ner...
Jag kan vänta utan problem 2-4 veckor, hoppas att priset sjunker lite tills dess! :)
Jag var förbi TPH i Solna idag och de hade vita hemma dessutom fick jag känna på en dock utan batteri. Jag jämförde den mot min vita S2...
Efterfrågan är stort världen över, jag funderar på köra på en vit för det spelar egentligen ingen roll vilken färg man har om man kör med t ex...
Det finns garanterat den photo app du söker till android också men i annat namn kanske. Ställ din fråga här:...
Spara lösenord:...
Samma sak hände mig när jag tecknade abonnemang hos Tre, det du kan göra är ändra inställningarna i telefonen för att visa ditt nr när du ringer...
Du kan alltid köpa fodral som CaseMate rosa/gula/blåa you name it till din telefon så det är ointressant vilken färg man väljer egentligen.
Sen att folk lägger ut omdömen samma dag de får hem sina prylar, många kommer lägga ut omdömen om S3 redan imorgon att den är si eller så utan att...
hahaha
Word! :) OT: jag har ringt/surfat runt och kollat om någon butik/kedja har/kommer få blåa inne men det ser mörkt ut. Sen tänkte jag efter att...
Vad är syftet med denna tråd?
Köpa den vita istället?
Jag ringde precis till Mediamarkt och enligt tjejen imorn säljer de bara den vita och det finns inga uppgifter om när den blåa kommer. Jag...
Jag har vita S2 så det blir en blåa till mig också om den inte dröjer till mitten av juni eller nåt för då tar jag vita ändå. Skickat från min...
Jag va förbi TPH Solna och de har vita S3 hemma redan men de får inte sälja än. Jag frågade om de hade blåa men han visste inte Skickat från min...
Hahaha..testa :) Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag är nöjd med min Note men jag måste tyvärr sälja den ändå pga storleken som är enorm och omöjligt att skriva ett sms eller surfa med en hand...