Separera namn med ett kommatecken.
Jag har haft flertalet Mototelefoner och gillat alla. Mkt stabila med god batteritid. Både jag och dottern har en Moto G6 Plus idag som tuffar på...
Köper du nytt kan Moto G7 Play vara ett bra alternativ till en billig peng....
Jag svarar mig själv då jag kan ha hittat en lösning. Ska tydligen gå att byta mailadress på det gamla kontot på detta sett :...
Skulle behöva lite hjälp. Kickade igång sonens nya Laptop för ett tag sedan och var då tvungen att logga in med ett Microsoftkonto vid uppstart....
Ok, är lite sugen jag med. Men vågar inte chansa om det fortfarande strular m vissa telefoner.
Hur har det gått för er som haft problem med att den stänger av sig? Är det fixat tro?
Skumt. Ingen som helst skillnad i min Skoda, funkar fint både m röstkommando och knapptryckning.
Ett lite sidospår, men nog är det så att bedrägerier med bank-id går ut på att få folk att själva legitimera sig med bank-id, och på så sätt kunna...
Hur vet man vilken version man ska ha egentligen? Brukar prova mig fram tills det funkar :) Fick till nya designen också till min Moto G6 Plus.
Tack, men jag gillar nog det ljusa temat bättre egentligen :)
Google Foto har växlat friskt mellan ljust och mörkt tema sista veckan, kört varannan dag ungefär :) Hittar ingen inställning för att välja...
Moto G7 power? Motorola Moto G7 Power smartphone (svart) - Mobiltelefoner Edit. Läste nu att du inte ville ha en Moto igen :)
Plus i kanten för vanliga 20mm armband också :) Kul att variera sig lite. Är helnöjd m min klocka.
Har den vanliga Vivoactive 3, så egentligen kan jag inte uttala mig om Music, men min klocka har en stabil blåtandskoppling. Kopplar alltid upp...
Jo, personligen tycker jag Garmin är rätt överlägsna när det kommer till träningen.
Min Moto G6 Plus är snabb likt tidigare, upplever inga problem alls. Testat en fabriksåterställning?
Kolla in Homepage om du vill ha ingående tester av träningsklockor.
Har en suverän Always on display också. Syns utmärkt i allt väder. Strålande sol är inga bekymmer.
Beror som vanligt på vad man vill ha. Garmin har en suverän app för träningen, men är väl lite "dummare" på annat. Men Vivoactive 3 har bra...
Garmin Vivoactive 3? Mkt bra träningsklocka som samtidigt är skapligt smart. 150 kr över budget dock. Garmin vívoactive 3 | I lager | Billig
Niagara Launcher.[ATTACH]
Vimla student 6gb kostar 100kr/månad. Första 3 månaderna halva priset. Med en tipslänk blir det 10 kr billigare varje månad. Hos Vimla sparas...
Sålde ett klockarmband till Ahmedi21 som swishade i förskott. Bra kommunikation och inga konstigheter.
Yes, finns en del att hitta på svenska sidor, dock vet jag inte varför det verkar omöjligt att hitta just gröna och orangea som jag ville ha från...
Visst är det så. Vanliga standard 20mmband passar. Silikonbanden från Garmin (och kopiorna) är dock jäkla sköna, och har smidiga snabbsprintar för...
Och jag har det svarta Ebayarmbandet över om du skulle vilja köpa. Ser ut och känns nog precis som originalbandet, förutom att det inte står...
Jag satt i exakt samma funderingar som dig. Ville ha ett grönt och ett orange som ser ut som originalbanden, beställde ett via Ebay först men fick...
Det stämmer har jag läst, och idag blandar man biodiesel med vanlig diesel. Även biogasproduktionen använder fossila bränslen i framställningen...
Riktigt så enkelt är det väl ändå inte... El ska fortfarande produceras, metallerna i till batteriet ska brytas ut marken, biodiesel kan göras på...
Jag funderar mest på om det verkligen är elbil som är framtiden, eller om det kommer halka tillbaka till varianter på biodiesel?...
Har ComHem 150/10 betalar 219kr i månaden, band då upp mig för 24 månader. Haft dem länge och det lönar sig alltid att ringa och pruta lite när...
[ATTACH] Moto G6 plus, Evie Launcher, Fluid Navigation och tar bort navigeringsknapparna.
På Elgigantens hemsida står det faktiskt att den saknar NFC i specifikationerna. Motorolas svenska sida säger att den ska ha det...
Märkligt. Svenska Moto G6 Play ska ha NFC... Kan du ha köpt en ex som importerats från en annan marknad? Dra iväg ett mail till Motorola och fråga...
Hur ser det ut när du går in på inställningar/anslutna enheter/anslutningsinställningar? Ingen möjlighet att slå på NFC alls?
Kan tipsa om denna app också om föräldrakontroll önskas. Erbjuder väl ungefär samma funktionalitet som Apples och Googles egna varianter tror jag...
Tänker faktiskt också att det är viktigt att se vad kompisarna har, använder "alla" iPhone kanske en begagnad iPhone är ett bättre alternativ....
Om du kan stretcha budgeten några hundralappar kan du få en Moto G7 play för under 1600. Skapligt liten och säkerligen tillräckligt kompetent. Ny...
Testa Fluid Navigation, rätt bra alternativ för att kunna swajpa som man vill. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fb.fluid
Lägg på några kr och köp en Garmin Vivoactive 3 Music. Mkt kompetent träningsklocka och skapligt smart. Bra batteritid också.