Separera namn med ett kommatecken.
@bernard Det som blir (kan bli)smolk i bägaren är väll Brexit då...Blir väll moms/tull när det är klart?
Tänkte dela med mig av lite info jag fick från Clove om att beställa en Pixel 3 Men också om att dom KAN bli fullfjädrad ÅF år Google eller...
Och idag på morgonen fungerar allt igen utan att jag gjort något, svajigt?!
Jag har inte noterat om min Home app uppdaterats men i morse när jag vaknade och som vanligt sa "Slå på all belysning" funkade inget, provade 5...
Kollade in Flossy Carter (antar att du menade honom?) "Yo wassup evybody..." o_O Och sedan hans tugg...wow! Du och jag har helt olika uppfattning...
Min far söker ett skal till sin Pixel XL som skyddar om man tappar den, själv har jag ett Spigen till min Pixel 2 XL och det är grymt med...
Stendött för mig med sedan 28 juni i år....
Säkert har 90% sett den eller bryr sig inte, så för dom resterande 10% ;) [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=E67Klqw2H-E
ÄNTLIGEN! :D [MEDIA] View: https://youtu.be/E67Klqw2H-E?t=403 "Now playing...keeps a history of it"
Då har @MineFrost vunnit budgivningen (som det blev) Vi fixar avslut i kulisserna. tack till er som var med.
Jag låter @DaBull får natten på sig att bestämma sig så får du ett svar i morgon! Och jepp digitalt kvitto från Clove finns så klart
Då har jag givit folk lite chans att svara (ber om ursäkt för sporadiskt och lite virrigt intryck, aldrig sålt här eller på annan plats) Är du...
@Robin.Karlsson hoppade just av.
Självklart! @Robin.Karlsson just nu i pm @DaBull som jag skall svara @Menno väntar svar ifrån mig Jonglerar detta på jobbet, skall se om det är...
Ok då har jag budet ovan och ett via PM på 4500 kr ingen annan har hört av sig, kommer kontakta personer i tråden ikväll för att försöka få avslut.
Uppdatering, se första inlägget med bilder så gott jag kan plåta... Vem är intresserad och vill göra affär?
Telefonen finns i Stockholm/Kungsholmen
Jag har inget svar på VAR det kan göras, är nog begränsat då den inte sålts officiellt annat än grå import så vitt jag vet Du har säkert redan...
*AVSLUTAD* Säljer min Telefon: Google Pixel 2 XL 128 Gb Färg: Just Black Försäljare: Clove England Clove Technology - shipping smartphones,...
Hmm ok, synd känns som en ganska elementär funktion tycker jag. När jag läste kommentarer under lyckades jag hitta en inställning i Enheter som...
Kan jag ställa en in fast volym på Assistentens tal? som den alltid startar med? Exempel när jag säger "min dag" så är talet lite väl högt och...
Kanske lite skärmskydds tips? Best Screen Protectors for Google Pixel 3 XL
Jag tycker miljövänliga och smidiga allternativ är grymt bra, diggar denna idé också, MEN användarna är lite dumma i huvudet om jag generaliserar...
Pixel 3 Impressions [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=LRh_iVXulXk
Ja när samtalet kommer
Google Home + Mini finns i svenska butiken nu Google Store är den officiella butiken för enheter och tillbehör från Google
Ingen Slate i Sverige från start.. (UK närmast)
Nix inte ännu
Hub release i UK och Usa men inte Sverige ännu
Minns jag fel eller skulle det inte vara 2st/platser dom körde detta event ifrån? Europa utöver NY? Tänkte att dom kanske delade upp det som...
SVT Hyrskotrar – den nya trenden på Stockholms gator Nyss på vägen hem via Karlbergsstrand/Slott ser jag en snubbe komma på en VOI och han hade...
Jag skall inte breda ut mig med en förklaring här om specifikt företag men har haft kontakt med dom kanske 3 ggr över 10 år i 3 olika ärenden...
Jupp! och förtydligat i posten
För egen del har jag haft få problem när jag handlat över nätet som jag minns. Jag handlar oftast (90%) från Svenska företag som är kända eller...
Jag följer upp med mer HUE frågor "kopplade till Assistent ;) Är det i HUE appen eller Assistent jag bestämmer namnet på en lampa, alltså det jag...
Castle Rock på HBO Castle Rock (TV Series 2018– ) - IMDb Skum serie såg avsnitt S1E6 och E7 nyss och den är jäkligt skum, vore det inte för att...
@rkoo För mig fungerar det bra, App och Web och inte märkt några problem.
Jag såg era kommentarer och testade att avinstallera och ominstallera Konsumentpanelen, inget hände direkt :P Fick min senaste 29 Juni i år...
Jag har sett många komma åkande på dessa, kan kanske bero på att jag läste denna tråd flyktigt och såg bilden ovan? Men jag har på den senaste...
Ah just det så klart! ...tänkte inte på det.. :o