Separera namn med ett kommatecken.
Köpte ett Samsung minneskort. Allt enligt annonsen. Bra kommunikation, snabb och trevlig.
500 plus frakt
Hur fungerar Netflix på denna?
690kr inkl frakt
Och snart ska de börja sälja data om svenskar... :) Lista: Apparna som kan spåra dig – och sälja uppgifter om var du är - DN.SE Hur du rör dig...
650 inkl frakt
Osäker, men finns där någon kod för tillbehör från Lenovo?
Kan jag också få en då? :)
Dum fråga, men "väldigt billiga". Finns det flera?
Skaffade en Conbee och en Xiaomi temperatursensor att börja med. Men det verkar som jag missar något då jag inte får igång det hela. Installerar...
Har en Hue-brygga och börjar bli sugen på att införskaffa ett par Aqara-sensorer för att få temperatur och lufttryck. Jag har dock inte hittat...
Dum fråga men är Nokian uppdaterad till Pie?
800kr
Gärna lite bilder på vit/silver Sony xz1 compact om den finns kvar?
Ser intressant ut, men behöver kolla upp lite först.
Har du någon bild på Xiaomi Mi A1 64GB?
Men glaset är helt? Vad har den för ios-version?
Har fyra sensorer, men på sistone har två av dem börjat bråka i samband med firmware-uppdatering. Den ena kommer ungefär halvägs in, sedan tar det...
Inte ännu då jag tänkt att jag ville ha igång notifieringarna på den nya först. Men det är ett bra förslag. Jag provar det.
Brukar ibland roa mig med att svara på frågor i Google rewards. Jag började med det när jag hade en telefon och har sedan dess bytt till en annan...
@geobjork och @induktion Hade faktiskt ett Wifog när de var helt nya och 'följde med' ett tag när de gick över till reklamvarianten. Hoppade av...
Har en backupmobil som jag inte använder allt för ofta, kanske 3 samtal och max 1GB på en månad. Någon gång om året kan det bli lite mer, kanske...
Har du något riktpris på compacten?
Någon[@Francis kanske :) ] som händelsevis vet hur det ser ut med tillgången på blå Honor 8 i Tele2's Uppsala-butiker? Vill gärna vänta på de nya...