Separera namn med ett kommatecken.
Jag ska göra chaos med han.
Någon som har något bra förslag för att fixa problemet? (lagligt eller olagligt bara jag får den fixad, orkar inte använda skype 24/7)
Skulle det hjälpa ifall jag ändrar imei då? +den borde hitta sim kortet.
Kul, testade att ta ut sim kortet och byta ut det mot ett annat, nu funkar inget utav dem.
Sammanfattning: Aja min imei stämmer väl med vad det står på Lådan, har tappat bort kvittot... (slarviga mig) och den är beggad. Kan inte ringa...
Nu vet jag! Gick in på Batteri användning och Batteriviloläge och fick reda på att den varit inaktiv 100% och inte får in någon signal. Kan vara...
Batteriviloläge: 54 Display: 39% Wi-Fi: 6% Inaktiv telefon: 1% "Va helnöjd med telefonen tills igår då jag bara kunde ringa nödsamtal D:"
Vad kan det vara för fel ifall det är IMEI? (har inte kartongen här, men så att jag vet när jag kollar den)
Nu har jag märkt ännu en sak, kan surfa 2mb/s gratis på telefonen (har kontant kort med 0kr på) och har kunnat använda skype på den hela dagen....
Jag tror att det enbart beror på telefonen eftersom att jag testat olika sim kort, men däremot så är jag i nykvarn just nu och då den funkade var...
Tjena, köpte en samsung galaxy s i9000 för 3,8 lax för nån vecka sen. Funkade fint fint tills nu när jag märkte att farsan fick damp på mig för...