Separera namn med ett kommatecken.
Jag håller med om att det här var en rootningsprocedur som imponerade. Men jag, å andra sidan, hade nog inte behövt roota egentligen. Innan rooten...
Ville bara se om jag fattat din situation rätt; * Du kan starta WiFi-hotspot utan problem * Du kan få datorn att hitta din hotspot * Du kan...
Jag har ätit lite grillat och har precis börjat på flytande föda, och jag kan berätta att om du försöker mecka in de officiella...
Såvitt jag vet och känner till kan man inte, utan att iaf låsa upp bootloadern för att möjliggöra ett byte av recoveryn, nedgradera sin...
Såvitt jag fattat Modaoco och den releasen han gjort så är det ett helt nytt system som skickas in och inte en uppdatering. Den är iaf ca 70MB...
Jo, jag tog bort den eftersom firetech svarade precis så som jag gjort, tom bättre eftersom han verkar ha koll på om dina inställningar behålls....
Yes. Äntligen. Mycketmycket bra. Tack!
Jag har samma problem och har även kommit fram till att det med sannolikhet beror på att jag har Amon RA:s custom recovery. Nu försöker jag bara...
Den florerar på nätet, dess namn var: signed-passion-FRF50-from-ERE27.1e519a24 Jag googlade lite och hittade en som verkar vara den som lades...
Jag upptäckte en intressant/störande sak idag. Om jag knackar lite lätt på undersidan där kameran sitter så hör jag ett litet rasslande, ungefär...
Magicen har en mini-USB medan Nexus One har en micro-USB, så det lär inte gå. Jag hade samma förhoppning om min, men se det gick inte. Så var det...
H0h0. Du hade nog fått ihop det här lite smidigare om du använt knappen "Redigera" under ditt första inlägg. ;) Sen finns det ju en skön...
Du kan ju nu om inte annat fixa till topicen såhär i efterhand så den speglar verkligheten lite bättre. :)
Intressant att den kommer bundlad med FroYo där, men inte har rellats OTA någon annanstans. Undrar om Google kommer göra ännu ett par...
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=159323&postcount=37 Från 28-veckor-senare-tråden. Har med digitizern att göra och det är by design som...
+1 på multitouchen och +1 på tryckbuggen. Ska du använda den här enheten för att spela spel som kräver multitouch är det inte något jag...
Hmm, rutnätet går diagonalt och korsvis över skärmen på min N1:a, samt att det finns prickar. Rutnätet ser ut ungefär såhär \/\/\/\/...
Jag instämmer med många föregående talare, men jag vill påpeka att Market bara MÅSTE bli bättre! Jag kan inte för mitt liv förstå varför inte...
Jag håller med Barilla i det här fallet och hoppas verkligen att detta inte är något av en dealbreaker för er. Om inte annat kanske ni kan be en...
Jag håller med om att jag inte förstår de som klagar mycket. Speciellt om man klagar på funktioner som funkar kass i en Release Candidate....
Och du har testat med att paira dem separat? Så att Nexus hittar både ljud och röst i sin helhet och likadant med ipoden? Nu kan man kanske inte...
Aha, det förklarar isåfall varför jag fick Superuser Permissions när jag backade. Sweetsweet.
Jepp, så hade jag gjort.
Just fan, så brukar det vara ja. Men efter ERD79 så är det rätt kört va? Jag menar, om han skulle vilja försöka sig på samma procedur igen så...
Tja, en snabb Google-sökning gav den här forumtråden som första träff;...
Tja, jag kan om inte annat ge dig mina steg för att roota och fixa ny recovery samt få in 2.2:an (så din radio blir uppgraderad med). 1: Låsa upp...
Nu har jag ju rootat precis, men det ser inte ut som du kan göra något vettigt genom varken HBOOT eller FASTBOOT menyn och recoveryn har jag då...
Jag är lite nyfiken på varför man skulle behöva göra mer än en factory reset när man inte vill köra custom ROM:ar eller på annat sätt komma åt...
Uhmm, menar du inte; "Jag hade rootat telefonen/låst upp bootloadern..." Alla inlägg jag läst om att skicka in telefonen till HTC för...
Tja, jag har faktiskt inte fått den där holy wow-känslan över dagen jag använde 2.2:an. Däremot så tyckte jag bland annat att det fanns lite...
I det här fallet; Att jag har foten i röven som inte fattade att tex Trackball Alert inte alls funkar om man inte har någon av de ROM:ar som står...
Sådärja, då har man testat FroYo. Verkar ju himla fin den där, men stödet på lite hårdvarugrejer och annat får mig att gå tillbaka till 2.1. Om...
Fook, kommer den till Pizza-, eller Oven-uppdateringen? Fast det känns inte så efterrättigt åandrasidan. Kanske med grädde på...
Här... Långt, långt, långt borta i forumet så finns det ett inlägg som faktiskt fungerade. Och det är faktiskt på söders inrådan som man kan få...
Jag har tidigare fått MMS att funka på en Magic och en HTC Tytn II:a och blev jäkligt konfys när det inte gjorde det alls på Nexusen. Det jag...
@söder: Tja, nu var vi två som inte har orkat vänta längre. FroYo inne nu. @alla: Säger någon till när OTA:n kommit så vi inte missar den? :-P
Tell me when you know. Root kan vara en passande uppfräschning av den gamla 2.1:an som gör det värt att vänta lite till.
Om söder rootar och uppdaterar till Froyo så kommer jag fan göra det med. Jag har väntat länge men om söder, som verkar ivrigast av oss att...
"AH FARGH IT COULDNT CREATE THE GODDAMN MARKER." Värt ett försök.
Tja, det kan ju tänkas att de vill ha någon referens till den telefon som är riktigt nära knuten till Android och dess skapare; Google, även om...