Separera namn med ett kommatecken.
Mellon köpte ett s-view cover wireless av mig, han var snabb att betala varan och det flöt på perfekt utan krångel. rekommenderas att göra affärer...
Ute efter : Assassin Creed : Black flag Infamous : Second son Call of duty : Ghost Rayman : Legends Watchdogs Någon som har något av...
Otrolig kille som lagade frugans LG G2 så den funkade igen, otroligt snabbt utfört jobb också. Rekommenderas på alla sätt! Fick problem med min...
tusen tack
telefonen är rootad. och kör x-note rom, men har funkat utan bekymmer så idag får jag upp en vit rand som nästan går från vänstar till höger högst...
Köpte en HTC Desire S av SirMacke, kom dagen efter, snabb och fin service och mobilen var i bättre skick än vad jag trodde, så jag är nöjd....
hade inte en aning om att den kunde visa hur många grader det är heller.
250kr + frakt så har du affär, i toppskick. Ordnar bild om du pm:ar din e mail adress
För lite tyvärr
glömde radera den första då jag tänkte att det passade mer i rom avdelningen. tack för svaret men det är rena rapparkaljan för mig, har ingen...
bump 1
jag tar den, du har pm
då det inte var jag som rootade den så har jag ingen aning om var jag ska hitta det, hur som helst har jag testat att koppla den till datorn, men...
mobilen är roootad och frugan fick senaste uppdateringen som hon tryckte ok på. efter det fastnade mobilen i booten, står typ boot error uppe i...
frugan uppdaterade häromdagen när det kom en uppdatering angående knock code tror jag, efter det har den fastnat i en satans bootloop, telefonen...
1. Zerolemon 10 000mAh med fodral, silikonskydd och väskhållaren i kanonskick Pris: 350kr Allt funkar som det ska. Har inga problem med att...
rekommenderar säljaren starkt, köpte precis en note 3 av han och den var i absolut nyskick, som alltid
ursäkta, nu såg jag det, nyskick
skicket då?
Köpt på EG Trollhättan, bytes mot annat PS4 spel. Helst Need for speed Rivals eller Battlefield 4, men allt av intresse förutom Killzone. Finns...
Grebirf! Jag har svarat på ditt PM // bump 2 - moderator
Finns LG Flex kvar och hur mycket vill du ha för den?
Bump 1,LG Flex av intresse också
Samma här mer eller mindre
Tänkte faktiskt på det igår, undrade hur det hade gått då det var ett tag sedan. Bra att dom kom fram. Rekommenderar paulreedsmith också...
Är intresserad av att köpa en Note 3, svart färg, LG Flex eller HTC ONE MAX Ska vara i fint skick utan repor på displayen eller märken i ramen....
Någon som fått än?
Är intresserad av att köpa spel, en handkontroll och ställ till Playstation 4. Det mesta av intresse. Söker: 1 Handkontroll och 1 ställ som...
Det kan jag lova... Segt som sirap. Börjar tro att vi får det först efter g3 har kommit
Har fått baksidan idag allt som utlovat. Helt nytt! Tackar så mycket.
Ja hade varit kul.
Ok, då borde det vara här imorgon :-)
Har du postat iväg det ännu?
Vad vill du ge
Fått jag inte bytt det mot något så. Har du inget att byta med?
Bump 2
bump1,
Otroligt nog har jag lyckats fått dubbla ex av killzone vilket gör att jag byter bort det ena exemplaret. Fint skick med box. Allt av...
Jo vars, skadar ju inte.
ingen världspanik, men tack för snabb hantering.