Separera namn med ett kommatecken.
Måste man fortfarande betala för att kunna interagera med notifikationerna? Jag gick bort från Pushbullet när det infördes.
Hej på er! Kan tänka mig att det är en del på forat som speglar sina notifikationer till datorn. Hur gör ni, vilken lösning tycker ni är bäst?...
Hej på er. Har ett litet underligt problem jag inte kan komma underfund med. När jag får ett sms så dyker det upp på min klocka och i airdroid...
Tack, då ska jag pilla med detta i helgen.
Använde du firmwaren som länkas i guiden också?
Som jag förstår det är detta enda alternativet. https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=74563047&postcount=321 Man måste byta CSC-kod...
Tack för tipset, laddar ner nu.
Japp, här står hur man ska göra för att byta csc kod. Någon som känner för att prova?...
Hur vet jag det och går det att byta isf?
Nu har jag satt igång platsinställningarna. Får väl se om det hjälper efter ett tag. Köpte den begagnad så vet inte exakt var den är inköpt. Men...
Provade det nu men det hjälpte tyvärr inte. Den verkar tro att den är tysk. Texten som är direkt efter att jag återställer den är på tyska.
Problemet är att jag har en Galaxy S8 där Samsung Pay fungerar galant. Men vill ändå inte fungera.
Någon som vet hur man gör om man inte får upp Samsung Pay appen på klockan? Min version är SM-R760. Vilket ska fungera med Samsung Pay enligt...
Samma sak hände mig på jobbet igår. På eftermiddagen vad den bara död. Trodde den hade laddat ur av någon anledning men svarade inte på laddning...
Jag har nu fått detta och använt det i några timmar. Måste säga att jag är väldigt nöjd. Luckan där bak sitter bra och har plats för minst två...
Jag har nu beställt detta skal, återkommer med recension. [IMG] [IMG]
Någon som provat Verus Samsung Galaxy S6 Case Damda Slide?...
Model: GT-I9505 Model name: Galaxy S 4 LTE Country: Germany Version: Android 4.4.2 Changelist: 481100 Build date: Thu, 13 Feb 2014 11:47:45...
Jag hittar inget på samMobile. Står det något om den?
Jag lyckades inte flasha in modemet eller bootloadern så jag fick hoppa denna för tillfället. Enligt Odin så gick allt bra men såg inte rätt ut...
Håller inte med dig alls där. FoxHound 3.4 var jättelätt att installera, fick "Force Close" pga NFC men det står listat som bugg. Bara stänga av...
Han pratar om att han inte får låst någon GPS-satellit. Han får alltså ingen fixerad position. Ingen ny uppdatering eller något.
Officiell uppdatering för nordisk S4 finns nu.
Du har en led-lampa fram på telefonen som går att ställa in så att den blinkar med olika färg beroende på vilken sorts notis du fått.
Men det ska inte behövas för dem som inte vill. Det har gått för långt när det är ett krav att roota för att få telefonen att fungera som det är...
Min hittade den inte automatiskt när man loggade in på routern utan jag fick ladda ner den ifrån hemsidan. Sen packade jag upp den och fick en fil...
Förutom att den verkar få vissa mobila enheter att äta batteri så fungerar den bra. Det var ju problem med S2:an också att de som kopplade upp mot...
Det finns en firmwareuppdatering till den här om inte det har uppmärksammats. Det enda som står i uppdateringslistan är att kompatibiliteten med...
[email protected]
Jag avbokade min och drog till Mediamarkt i högsbo. Fick den igår, dom la till och med undan den i en timme åt mig.
Tur att man bokade innan 5/5. [IMG]