Separera namn med ett kommatecken.
nanodroid funkade inte fullt ut på min gamla mobil. kanske kan våga ge den chansen igen.
Vilken app kör ni med för att göra backup med? Viktigaste appen jag vill kunna göra backup med är BankID.
crDroid - Ska prova denna ROM ikväll när man får sätta sig i soffan. Provar BeanStalk nåogn annan gång. Låter de kommer med några flera...
Beanstalk - är på gång till Nexus 6 nu. Körde den mycket när jag hade Galaxy Nexus. Hoppas den kan bli bra här också :)
Denna körs på min Note 3 AUDAX L Dock så lämnade jag över min Note 3 förra veckan till min sambo då jag fick tag på en Nexus 6.
Kör med swiftkey. flera språk aktiverat samtidigt är så jävla bra funktion :)
Kollade in denna och lite annat på Amazon men gav fan i att beställa hem det så de vill ha mera i fraktkostnad än vad jag hade handlat för.
Läste nyss i tråden om Gapps för denna. Alla Gapps packs ska fungera men han rekommenderar inte att byta Gapps om man kör en dirty flash.
Någon som har köpt eller hittat någon backcover till N6 som inte är halt.
Kör med nova samt ändrat dpi till 493. Labels har jag till och från.
Fixat,,,
Har ni sett att en ny version finns Pure Shamu b3.94
Jävligt nöjd med denna rom ☺
[IMG] Så ser min utan efter några dagar användning utav mobilen EDIT: Fixade så bilden funkar 11-jan 11:21
Har inte provat Note 4. Så kan inte uttala mig.
Fungerar gör den. Men hade ingen aning om den. Fattade inte vad som hände.
varför körs ser jag på min Nexus 6 vad jag spelar för musik på spotify på datorn. jag kan även pausa & byta låt på datorn ifrån mobilen. har...
Hoppas det är bra nu.. hoppas jag får det redan på onsdag nästa vecka :)
Skärmen på Nexus den är helt fantastisk att ha att göra med...
Blir riktigt trevligt fredagsmys idag :) Pricken över i skulle vara ännu en uppdatering utav ROMen ..
50% nerladdat vid skrivande stund... Bara att ersätta befintligt eller måste man flasha om ROM också?
finns det något annat gapps pack man kan använda sig för ist för de som rekommenderas på sidan? Jag har fått in följande gammal appar: kalendern,...
Drar in den om någon timme...
Kanon. Då kan man kolla vad man kan göra där inne. Har du kolla på vad för funktioner som gömmer sig där?
Är detta plastfilm eller hårdplast?
Råkade ut för samma sak... Väntar tills jag kan köpa något i svensk butik ist.
Han har app till son. Polaren kör med den på hans N5. Jag har fixat med färgerna på min blev av med det rosa vid låg belysning. tog aven alt med...
Kanske värt att vänta ett tag innan man provar den. Fixa inställningar med lean går det bara via terminal?
Vilken kernel kör ni med i denna? Funderar på att installera franco.
DPI var bland de första jag ändrade på :)
Flashat in den nu. men hur fan gör jag för att fixa allt detta?
UPPDATERAR =)
Ska du köpa dig ett exemplar? Vit finns också att köpa som 32GB
Grymt då har man att göra på lunchen idag. uppdatera ROM & ny Kernel.. :) då kommer man ha flashat något varje dag man haft mobilen :)
Optimerad kärna med förbättrad batteritid. - Något att lära om kommer fan inte ihåg. Bättre prestanda och flyt. - Låter bra det Stöd för...
Funderar skarpt på att flasha den efter lunch promenaden.. Fy fan va tråkigt med promenad.
Riktigt nöjd med känslan över mobilen efter några få timmar användning bara.. Så skönt att LED är inaktiverat så man inte behöver krångla för att...
Varför ska jag byta Kernel. Ge mig några bra anledningar :)
Ny rom är fixat ska kolla på ny Kernel idag och vad jag hittar för något. :)
Det har varit riktigt segt att vänta på den... Har uppdaterat posten hemsida hela dagen idag. Nu behöver man vara vänta tills man kommer hem så...