Separera namn med ett kommatecken.
Jo de är mycket möjligt. Lär väl kanske bli en Z5 istället då den är lanserad som Z4 i Japan?
Tror ni det kommer släppas en Z4 i sommar?
Skulle precis skriva det :P Den är endast 6.9mm tunn, precis som iPhone 6..
Högtalarna på framsidan verkar ha fått en ny design ala Z2?
Produktsida: http://www.sonymobile.com/se/products/phones/xperia-z3-plus/#copper
Hej allihopa! Satt och scrollade nyhetsflödet på facebook när jag såg en ad ifrån Sony att de har lanserat nya Xperia Z3+. Länk till annonsen:...
Hej! Kan eventuellt tänka mig att köpa din iPhone om det är intressant?
Hehe okej då förstår jag :-) Hör av dig om du ångrar dig ;)
Ja precis, det är det. Ska ändra i första posten..
Sålde ett PS4 spel till @TommyTS, trevlig kontakt och snabb betalning. Rekommenderas :-)
Okej :)
Jodå det gör det väl. Jag skickar ett pm.
Kan du fixa några bilder på iPhonen? :-)
Inte intresserad av Evolve eller Assassins Creed Unity?
Hittade en tråd, det stämmer som du skrev. Kabeln är en decimeter längre, samt att öronkuddarna är något annorlunda. Men ljudet är detsamma,...
Jasså? @indika skrev att de inte har riktigt samma innehåll.
Hej! Bytte min iPhone 6 mot en iPhone 6 Plus för cirka en vecka sedan. Tycker dock efter en liten tids användning att den är för stor så skulle...
Killzone sålt! Evolve finns fortfarande kvar..
Denna är nu såld! Tråden kan låsas
Vad är skillnaderna på dessa? :-)
800:- :)
Du har pm :)
Game of Thrones :-)
Okej! Ja du.. Svår fråga.. Ska tänka på det så återkommer jag i pm till dig :)
Här finns även en review från xda, Cube Talk 9X Review - Best Tablet Ever from ⦠| Android Development and Hacking | XDA Forums
Cube Talk 9X har jag inte haft själv men har sett reviews där de säger att den är oslagbar om man kollar på surfplattor i den prisklassen. Det var...
Hur mycket skulle du vilja ha för den som kör 8.1? :) Har du några tillbehör så som kartong, laddare, kvitto etc?
Beställde ifrån e-ville.com. Valde snabbare frakt (63:-) samt faktura som gick på (50:-) så det hela slutade på 309:-. Själva hörlurarna (Piston...
Okej!
Bump igen..
Beställde ett par Piston v2 tidigare idag :-) Lär anlända senare i veckan, får se om det är något att ha :P
Bor i Uppsala, så den skulle behöva skickas vid eventuell affär..
Ja vi avvaktar tills du fått svar :-)
Är också intresserad av Nexus 6an om inte Chrippe vill ha den :)
Jag skulle gissa att du blir väldigt nöjd med en uppdatering till G4 :)
I S6 forumdelen så togs det ju upp att en uppdatering på ca 150mb kom till S6 häromdagen. Är kanske en liknande uppdatering? :)
Söker också nya hörlurar. Är det dessa som är V3?...
Hur vet du att de fungerar om de inte lyser? :)
Skickade ett pm..
Klart! :)