Separera namn med ett kommatecken.
Ni som kör denna ROM, fungerar Bluetooth utan att telefonen direkt startar om sig ifall man kopplar upp den mot headset, bilradio mm?
Vilken app använder du för "airing today" ?
Fungerade utmärkt! Tack :)
Tänkte jag skulle testa att köra in denna men känner mig inte riktigt hundra på tillvägagångssättet. Blir aldrig riktigt klok på CWM, just nu...
Min började bete sig likadant nu imorse med. Har rensat cache och all data och även installerat om, blir ingen skillnad. Så nu står...
Dra ner den från Samsung Apps istället, gratis just nu. ;)
Snyggt, är det för klocka och widget till forumen?
Okej, kan mycket väl vara jag som har fått allt om bakfoten. Var ett tag sedan man rootade heron. Men kan man unroota utan backup så är det ju...
Usch, nu har jag suttit och läst om Rootning/flashning av desiren i några timmar men är 2 frågor som jag helt enkelt inte lyckas hitta svaret på....
här finns 15 invites igen så bara att dra iväg PM
Nu kan jag inte prata för Albin men jag har samma problem att meddelanden från mig oftast fylls med punkter istället för mellanslag. Trodde...
Installera A Online Radio och sen går du till playdio.se/mobil Välj någon av dom 2 länkarna, så kommer du få en fråga ifall du vill öppna med A...
App, ett program som du öppnar och använder. Widget, Småprogrammet som ligger i bakgrunden på hemskärmarna. Förövrigt bra app :) Kanske en...
Nästan hundra på att det är programmet Week Number Widget som visar veckonumret.
Även här finns det invites så bara att ni slänger iväg ett PM med eran mail :)
Ta "rensa standardinställn." istället för rensa data.
Har också problem med Flashrec, jag lyckas göra en backup och sen när jag kommer till steget att skriva in sdcard/recovery-RA-hero-v1.3.2.img Så...
Skapa nummer är den dåliga översättningen av Build Number. Så du har senaste officiella versionen från HTC.
tar också gärna en invite om det finns :)
Avinstallera program gör du under Butiken->Mina hämntade program sen väljer du programmet och tar avsinstallera. Nu har jag absolut ingen fakta,...
Hade faktiskt samma problem här med idag på eftermiddagen. Startade bara om telefonen, sen dess har det fungerat.