Separera namn med ett kommatecken.
Senaste infon ifrån baadnewz New base for HD. 1.9.2 will have such a nice changelog, all the fixes + new base + new kernel + new busybox, stay...
Ja jag ska erkänna att jag har sovit i natt med allt internet avstängt, annars piper det i den hela tiden ifrån Twitter (Twidroyd) eftersom det är...
21timmar 25 minuter 80% kvar på batteriet, helt otroligt :p
Ok bra då vet vi he he bra med modiga personer som testar. 10 timmar och 90% kvar på mitt batteri, otroligt eftersom jag har ringt med den o...
Men det borde väl gälla Desiren också? Men jag har S on om jag minns rätt? Och jag ser aldrig den rutan i min.
Även jag la märke till det häromdagen, så jag tog bort bockarna där.Den stod o synkade i tid o otid med sense igång.
Så blir det i Wildfiren här, har du testat att trycka dig vidare? Det måste jag göra i den. Det är den rutan jag kommer till i frugans lur, men...
Jag kommer åt recovery i frugans wildfire som inte är rootad, så det vet i katten. När hon kommer om en stund ska jag ta reda på det. JEPP inga...
Tror jag inte? Håll ner knappen o tryck power och testa?
Har läst en del här om dålig standbytid på lurarna. Jo jag är i samma båt, jag har testat det där speciella sättet att ladda på men, jo lite...
1725 oklockad 245 - 998 mhz smartass
Ja det verkar så faktist men jag blir lite förvirrad när jag försöker kolla detta? 2010 i augusti gick det inte i alla fall. Men testa om du har...
Enklare än så blir det inte.
Wifi file explorern har jag för mig att man behöver ha en betalversion? Annars går den inte att använda (om jag minns rätt?)
Har aldrig testat det, sänder över allt med Wifi file explorer, och MyBackup finns som gratis version på market. Det var länge sedan jag körde med...
Ärligt talat så brukar jag ha en kopia av mitt kort på disken i datorn.Händer det som hände dig nu så är det ingen katastrof. MyBackup är ett bra...
Och du har kollat i mappen där musiken är?
Ja det skadar ju inte att starta om ibland.Jaså jag trodde du hade lagt dit den bilden? Nej det vet i katten, jag har också bilder på en del...
Jaså? Nja den måste vara kvar i något chachminne någonstans. Ska kolla på ett kort här Nej jag kan inte hitta något synligt direkt? Men det sparas...
Du har inte provat med sökknappen här? He he men jag kan skriva det för tredje gången hi hi Du skapar en mapp som du döper till "Notifications"på...
Skit då, det är bara att gå o köpa ett kort i morron då. Ja är det inte det ena så är det det andra som kärringen sa när hon fick näsblod, he he....
Har du en extern läsare som du kan stoppa kortet i? Om det är så? Syns kortet i datorn? Kör du windows? I så fall öppna den här datorn, där ska du...
Har du testat v1.8h? Det kanske fungerar med den då? Byt till den det är ungefär samma och lika snabb. Eller vänta några dagar så släpper Adrian...
För info: När jag flashade in denna romen så valde jag också iNsertCoin_1.9-1.84.661.1_PowerControl-Battery CircleV2.zip eftersom jag ville ha...
Har fungerat ganska länge här men de senaste tre fyra dagarna får inte jag heller till det.Det är bara en grå ruta
OM du kollar i inställningar "om telefonen" och batteri när den laddar så ska det stå AC där.Annars är det samma sak som du har den i ett USB...
Och du har det som det står att läsa här? Name: Telia MMS (galaxy s: Telia SE MMS) APN: mms.telia.se Username: mms...
Till NovemberRain så ser du till vänster på mina info att jag har Telenor, jomen min fungerar efter att jag ändrade i inställningarna.
Eller gör du ett längre tryck mitt på skärmen så får du fram samma menyer. :p
Jag får cirka 35 med en "vanlig"Desire.
Undrar om man installerar den här som kompliment? Jag har testat det ett tag och tyckte själv det var bra. http://android.calengoo.com/
Samma här :cool:
Händer tydligen bara på orootade telefoner. Jag kan inte återge detta jag hittade så läs o begrunda PS: Detta händer även på en del andra lurar...
Ja det verkar vara java?
Har googlat en bra stund, men det ser inte ljust ut.Jag är supersnabb på o googla fram saker men nu gick jag bet. Det snackas om detta överallt...
De var jäkligt snygga de :cool:
Jo men många gånger är det av betydelse vad för "skräpceller"det innehåller. Kan i sammanhanget tala om när jag handlade en jättebillig...
Nu hittade jag ett apps till dig, starta "Market"i luren och skriv i sök "Sense Analog Clock Widget Dark" där har du grejor.Hoppas detta löser...
Gjorde en sökning i vår vän Google nu och ser att det finns ett liten apps som heter "Missed Reminder" kanske detta kunde lösa det här problemet?...
Ja jag läste att någon rekomenderade det men jag vet faktist inte eftersom jag aldrig råkat ut för detta. (kör förövrigt en vanlig Desire)