Separera namn med ett kommatecken.
Updated All in One Noob Guide For Downgrade and S Off http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1705913 :)
Har någon tips på en bra ROM, eller finns det inte någon stabil ännu? Och jag har hboot 2.0, så jag vet inte riktigt hur man får S-OFF?...
Jag var dum nog att ta upp luren och svara under en joggingrunda i ösregn. Efter det kunde inte telefonen hitta simkortet på en månad. Men idag...
Ingenstans i specsen för Optimus G hittar jag GLONASS. What? Är det att de glömt skriva det eller va??
Nästa Nexus? Occam Razr ?...
Jag har både ringt support och frågat , och mailat. De jag pratade med visste inte. (De visste knappt vad GLONASS var för något). Sjukt...
Har ni någon koll på det? Alla snapdragonprocessorer har kunnat ha GLONASS sedan i december förra året, Sony har uppdaterat sina gamla Xperia...
Tack! Men nu har jag läst så mycket om skärmglapp-problemet att jag antagligen väntar och ser om det problemet är kvar när den lanseras i...
Hej. Ska till Washington nästa vecka och tänkte se om jag får tag i en Nexus 7 på retail nånstans om jag har tur. Är den som säljs där "samma"...
Var hittar man "Nik's Project X custom rom" ?
Min har blivit fruktansvärt seg efter ICS, ska testa factory reset....
Tack så jättemycket - det var snällt. Jag ska fundera på att följa ditt råd och byta rom. Men jag har inte s-off. Hur får man det? Och finns det...
Usch. Min har också blivit väldigt mycket segare efter uppdateringen. Ibland är det sekunders lagg efter man tryckt på något. Hjälper det att...
Har samma sak sen igår. Gått in på konton och synkronisering>Google för att se vad det är, och har kommit fram till att det verkar vara antingen...
Grymt! Dom har ändrat designen så att det finns ett fack för S-pennan!...
ny video http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cuHWgwqWg0s
Hoppas den europeiska versionen får större batteri än 1750 !
Saker som saknas i Google Drive: * Mapp i Google Drive med Gmails bifogade filer * Mapp i Google Drive med foton man tar med mobilen *...
Föredrar Runkeeper och Sportstracker. Sportstracker är helt klart snyggaste appen.
Yo! Min kära gamla asus eee krossades av bagagehanterarna på flyget, så nu behöver jag en ny liten bärbar. Använder mest datorn för webben och...
weird. I så fall hade dom fel på HTC sverige. Eller så är det aktiverat i vissa regioner bara?
Ja, det är konstigt. En väldig miss av HTC.
Bleh. Ringde till HTC för att konfirmera att Glonass var aktiverat, och de bekräftade att S4-chippet hade Glonass, men att de (HTC) inte...
...så fort HTC behagar aktivera det. Upptäckte att tydligen har s2 och s3 också stöd för glonass, och inte bara s4 - men att det inte är...
Man what. Upptäcker att tydligen har s2 och s3 också stöd för glonass, men att det inte är "aktiverat" av HTC. Xperia-serien från Sony har...
http://pdadb.net/index.php?m=cpu&id=a8260a&c=qualcomm_snapdragon_msm8260a Fattade just att HTC One S ju faktiskt har en S4. Alla S4, vad jag...
haha, var? Supported devices: HTCdev - Unlock Bootloader Jag är kanske blind? :)
Källa på det? Jag tror på dig, bara nyfiken. Varför står det inte på sidan då?
Incredible S är inte listad som supported på htcdev.com
nej, det kan jag inte.
Japp. Gjorde det idag. Det löste mina buggar iallafall. (maps laggade, com.android.phone kraschade när vissa ringde och lockscreen var på, tex)...
efter uppdateringen kraschar telefonen när jag svarar när min fru ringer, om lockscreen är på. Häpp.....
Har vart borta ett tag.....kan man alltså roota Inc S nu?
Här är ett bra ställe: Mobiltillbehr, iPod, iPhone, mobilskal, laddare, batteri, minneskort, Wii
Ja, jag hade också valt Incredible S framför Sensation. Incredible's skärm är mycket bättre trots lägre upplösning, och den har inte samma problem...
framför allt släpper telefonen inte uppkopplingen vid 88dB som tidigare, utan håller upp till typ 98-100 dB. Nu har jag faktiskt inget att klaga...
WI-FI - uppkopplingen blev väldigt mycket bättre med denna uppdatering.
http://www.sizeasy.com/page/size_comparison/31974-HTC-Desire-vs-HTC-Sensation-vs-Galaxy-SII-vs-HTC-Desire-S-vs-HTC-Incredible-S
Nära och nära, det finns ingenting annonserat, men det lär nog komma i höst, eller till jul typ. Men då kommer det nog finnas en annan ny...
Ja, nu när 2.3 kom till Inc S så har den samma som Desire S. +för Desire s = storleken är lite smidigare, skönare att hålla i - för Desire s=...