Separera namn med ett kommatecken.
Brukar inte köra med slips, bara när det är något formellt, men skjorta är ganska vanligt för mig.
Har man väl gjort det tillräckligt många gånger så så tar det knappt någon minut att strycka skjortan. Slips däremot har jag inte lärt mig knyta...
Gör det nu, är inne på den 4:de terminen.
Du funderar på att söka till hösten? (Annars kanske man inte funderar på högskolan). Kan ju nämna att flygingenjör likar maskin/mek rätt mycket.
Vart är det du bor just nu? Personligen tycker jag att flytta till en annan stad är en trevlig del av studierna. Written by a (crazy) Nexus 10...
Välj flyg, byggarnas fötter står lite för bra på backen. :P
Precis, i Västerås. De senaste siffornna jag hörde var att 9/10 har fått jobb som ingenjör inom ett halvår efter examen.
Vill man göra någon riktigt udda (men riktigt jäkla roligt) kan man välja Flygingenjör :P
Det finns flera sätt men en JIG är nog det enklaste.
Ringer du tex in till sjukvården gäller ofta systemet att du blir uppringd tillbaka, då med hemligt nummer.
Nu vet inte jag vilka som ringer, men folk inom vissa statliga/kommunala verk (ja du fattar) har ofta inte möjligheten att kunna välja bort...
De måste ju tjäna pengar på något sätt. Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Det finns ett annat alternativ, man tar bara bort data för Touchwiz Home Inställningar (Dra ner notifikationsfältet och klicka på kugghjulet...
Ja just, förväxlar alltid de två inställningarna. Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Carbon är ju ett alternativ, men den kräver att du har en dator till hands om jag förstog rätt....
Vad skönt att det inte var något allt för illa. Måste fråga, hur länge fick du vänta? Mina senaste besök har jag alltid fått vänta > 4 h.
DataSync Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Dialer > Menu > Call settings Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Just den menyn verkar vara borta i JB, vad är det du vill ändra?
Nu har jag inte fullkoll längre på vad som ingår, men ett alternativ är ju Comviq Fastpris Student för 195.
Hur mycket är månadskostnaden på den nu?
Hmmm, kanske man skulle ta och kolla på den, är den värd tiden?
Vad handlar den om?
Om du inte gjorde någon backup vis uppgradedring så känner jag inte till något sätt att återställa. Tyvärr. :-( Written by a (crazy) Nexus 10...
Då jag har båda sakerna rootade så använde jag mig av DataSync för att skicka över appen. Då har jag alltså aktiverat appen på mobilen och sedan...
Garanti är något tillverkaren eller återförsäljaren ger, valfri längd. Reklamationsrätt är lagstiftad, 3 år. Written by a (crazy) Nexus 10...
Jag den motsatta åsikten, gillar verkligen inte mobil varianten av Tapatalk, så fort den öppnas krashas min moibl. HD fungerar däremot utan...
Tänkte mer på någon just browser, tex så är man ju van vid de olika kortkommandon från datorn. Utnyttjar oftast Ctrl+T, +W, +L för att känna mig...
Tycker att in s2 blir i det största laget på yttermått, ca 5.3" (tror jag) på diagonalen
Gå in i Device Manager (Enhetshanteraren) Plus vid Mice & other ... (Mus och andra ...) Högerklicka på din mus Välj fliken Power Management...
Är det någon av browser som stöder tangentbord och mus? Chrome och AOSP är de enda två jag fick de att fungera bra, kör därför AOSP.
Svenska A eller B?
Om jag utgår från min N10 där jag har vanilla som stock så stämmer det bra, de flesta roms skiljer bara lite, men har man en telefon/platta där...
Det stämmer nog ganska bra på mig, någon gång sådär vid maj förra året försvann all lust att flasha om telefonen, ville inte lägga ner någon tid...
Gav upp på den för ca en månad sedan, liten förbättring, inte jätte mcyket.
Nu har jag inte helt påläst på Jellybean men denna "uppdatering" tror jag är zipalign, som tidigare skedde under bootanimation. EDIT: Svarade inte...
Var ifrån? Hittade inte billigare än 500. Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Vet du hur inloggningen går till? Har en Nexus 10 som då inte har ett 3g modem inbyggt, men som jag fick igång att ansluta en 3g dongel till....
+1 Gifflar! Written by a (crazy) Nexus 10 using Tapatalk HD
Fick invite av EA i lördags morgon, hann spela lite på söndag kväll. Vilket kliv det är ifrån de tidigare spelen, men ändå så mycket lika.