Separera namn med ett kommatecken.
Galet nöjd och inga problem alls. Typ någon gång har man märkt att den dragit mkt ström, en omstart sen inget mer strul. Var sjukt orolig då...
Ohh, tackar och bugar. Där var det :)
Har inte det alternativet där tyvärr, kör svenska dock
Måste vara oerhört korkad eller blind men jag kan inte hitta vart man väljer notifieringsljud till Gmails app. I vanliga mailappen kan man välja...
Blir väl varje kväll typ. Hur kladdig en touchskärm blir skiljer sig ju från person till person. Kan rekomendera en sån där "starfiber-trasa"...
Gillar kameran i SGS2, blir lite för ljusa ibland i motljus m.m men man kan ju alltid justera lite i ett fotoprogram i efterhand. Klart bästa...
Har slutat beställa från Telenor direkt iaf då min lokala radiohandlare var 1000 kr billigare när jag förlängde mitt abb. Tog 2-3 min och man fick...
Från Iphone 4 Haft SGS 2:an nu i 2 dar men är fortfarande lite kluven. Den där Wow-känslan infinner sig ju inte riktigt och den känns plastig...
Som jag sagt tidigare och i en annan tråd så är det nog lite lotteri hur bra kameran är. Är den helt kass så är det säkerligen fabrikationsfel på...
Övertygad om att det skiljer i kvalité på kamerorna. Haft HTC förut med focus och linsproblem men min Desire HD funkar kalas [IMG] [IMG]...
Är också sjukt nöjd med min. Jämför med iphone 4 då den i mina ögon är måttstocken på mobilmarknaden än. Gick från iphone 4 och visst är den...
Samma strul för mig, funkar inte längre med ekort. Blir galen snart
http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-hd-hard-case-with-kickstand-hc-k550-p27766.htm [IMG] Det här ser intressant ut, någon som vet om man...
Också precis gått från Iphone 4 till DHD och är hittils mkt nöjd. Haft hundratals telefoner men den perfekta finns inte ännu :) De är bra på...
Testat att stänga av autofocus och focusera med fingret istället? Min verkar helt "ok" och man skall inte fläkta bort en mobilkamera hursom...
Ahaaa. därför man blev så fundersam idag :)
Oroväckande tyst och inga rykten gör en ju lite skeptisk. Är det en försening på gång mån tro? Det är rätt sjukt egentligen att man skall...
Varit med om det med andra telefoner men då har det alltid varit minneskortet som varit felaktigt. Du kan ju försöka testa med ett annat....
[IMG] [IMG] [IMG]
Ja nu trodde ju jag att han menade en batterilucka/bakre skalet och inte något extra skal man skall ha över telefonen som ett fodral typ och som...
Jag köpte ett vitt orginal av skalshop.se iaf för ett tag sen
Testade att stänga av alla platstjänster i menyn och det verkar göra skillnad. Kanske drar en del bara genom att ha positionering via 3g och...
Har också problem med lockbot Pro. Tror det var i samband med .21 uppgraderingen som det slutade funka. Nu går det inte igång alls. Använde...
Använder Tinypic.com för bilduppladdning Fotar i ren auto som sagt och bara lite justering på Ev ibland. ( Ljus +/- ) 1. Normal 2. 8Mp 3....
Ja jag har med testat bildstabilisatorn någon gång men bara sett sämre resultat som sagt. Det är ju ingen "riktig" optisk bildstabilisator...
Verkar väldigt konstigt men låter ju mer som att ni har fått fel på optiken. Jag hade en Legend innan med precis samma problem iofs, bara en...
Alltid kört utan, man får ha stadiga händer :)
Tycker inte man märker någon direkt skillnad. Orginal tangentbordet lika kasst och ingen "creatouch" app som jag hoppas på för att kunna ändra...
Man kan inte ställa in iso men det verkar hänga ihop med Ev justeringen Några steg - minskar iso och några steg + ökar
Ja jag har med en sån i fickan med mig överallt, mkt smidigt :) Kan nog lova att 95% av alla mina bilder aldrig hade blivit tagna om man...
Tack, ja kameran är helt ok ute i bra ljus osv. Den bilden på Focusen är tagen helt i auto och inget motivprog. Jag brukar köra i auto och...
Är väldigt nöjd med kameran i min x10 i bra ljus men blixten kan man räkna som totalt värdelös. Man kan nog knappt ens lysa upp en sida i en...
Tänkte göra en fototråd där vi kan visa lite bilder från våra x10:or Bilderna blir lite bleka ibland och man kan vinna mkt genom att justera...
Har också Brodits passiva hållare men nu får jag nog lyfta ett varningens finger för denna. Har märkt att min x10 får frispel ibland och...
Det är rätt enkelt egentligen tror jag. Det är bara att de släpper spärren i market så att betalappsen syns. Sen kan man skapa ett google...
x10 [img] [img] [img] [img] Oredigerade direkt från luren. Bara förminskade i AcdSee och jag tog bort regnr på bilen. Annars inget...
Såja, nu har jag mitt igång. Bara i med det från droidstuff och sen ställa in sitt google checkout konto sen kan man handla loss. Behövde bara...
Tack, knep ett direkt :) Kan ju vara "bra att ha" Får man se om man reder ut att få igång det hela :)
Beställt T-mobile kontantkort nu från Ebay och grejat iordning google checkout så man skall nog kunna få tag i betalappsen om jag fattat det hela...
Också intresserad av att köpa ett :)