Separera namn med ett kommatecken.
Jasså.. För mig hade den dragit typ max 4%, under en natt... Ganska okej tycker jag Sent from my Nexus S with ICS 4.0.3
Faan bara jag som inte är 100% nöjd med ICS stock launchern? Vet inte känns som den laggar lite , även att den hänger sig ibland så man måste...
Precis, innan ICS så tryckte man på ex en rubrik på en sida så tog det iafall för mig 1-1,5 sek innan den reagerade och skickades vidare, nu när...
Nej det behöver du inte om du inte känner att din platta är seg eller något liknande, jag gjorde inte det och tycker den är snabbare än vanligtvis...
Same here, testade igår att köra 720 upplösning på svtplay, men ikke, men om jag kör på hög istället med fullscreen så fungerar det prima.. :S Men...
Om du läser lite längre upp så kanske du ser något??
Har även jag installerat uppgraderingen nu, tog lite tid men sen så var den klar.. Mkt rappare än med sega honeycomb, ärligt talat så var inte...
Whaaat, har den redan kommit till oss svenska plattor:D Fett ska testa senare:D Fast har redan ics på nexusen s så vet vad det handlar om.. Men...
Ärligt talat t5ror jag inte ni kommer hitta någon uppdatering förens om minst 1 vecka, då de stod att det var i Taiwan, och så fort hinner vi inte...
Okeej.. Joo jag är rootad. men kör ej stock rom, så kanske där felet ligger:) Aja, v'rt att testa iafall.
Okej. Men antar det är precis samma nackdel på galaxy nexus också, då den inte har någon led lampa på fronten.. Kan man ta bort den sen om man...
Ja, tyvärr tar det tid.. Men bara låta tiden avgöra när den kommer. Uppdateringen kanske ploppar upp när man minst anar det;9 Kan ju alltid hoppas..
Asså, fungerar den bra eller? Bättre än förväntan? Skulle vara riktigt roligt att testa det..
Aja, tråkigt att det blir hela tiden uppskjutet, men men, man får verkligen hoppas då att de har fått bort en hel del buggar, så det inte är...
Nej tro inte de är bara för samsung.. Men glömde säga, du måste vara rootad, samt ha en kernel som har voodoo colors inbakad i.. Nej, det står...
Nu har jag ingen Razr, men om jag inte har helt fel så har den en superamoled skärm? KOmmer ihåg på min nexus s att i webbläsaren så var det inte...
Källa??:):):):):):)
Samma här, har alltid 1 prick om jag sitter inte mer än 10 meter från routern, på ovanvåningen. Hastigheten är väl inga problem med egentligen om...
Har testat den på min Nexus S, men gillar inte den, tycker den laggar till ibland. Ska testa på transformern när den får ics.
Okeej. Låter bra. Tyvärr har jag redan några repor på min skärm, men har lite smutsbubblor under mitt nuvarande skärmskydd, så funderar på att ta...
Ja, som rubriken lyder, ska sätta på ett skärmskydd på min mobil, men märkt att det är svårt att få det riktigt rent , så tänkte på glasögonputs....
Asså, ? Ahaa men jag känner igen de, när jag tankade ner så hette filen update.zip, men jag körde på, och då stod det kangy10.. Men nu när jag...
Okej, Ja du kommer nog inte ångra dig, egentligen är det precis som Stock fast du får mer bättre optimerad eller va man ska säga.. Angående ICUP...
Ja precis, det kan jag göra, håller själv på att kolla på olika kernels, vill att den ska kunna gå ner i deep idle och att den ska ha voodoo...
Installerade faktiskt denna i eftermiddags. Har ej testat den rejält, men käänns och ser inte allt för moddad ut, gillar att man kan få ner en...
Tjena. Roligt att det fungerar bra med ICS. Men som sagt tangentbordet är ganska meningslöst, men har ett jätte bra alternativ mot det.....
Ser riktigt simpelt men stilen..men snygga..
No problems;) Några funderingar, släng iväg ett pm om du behöver tips eller liknande.
Ja det kan man säga, inte just flyt, men i en custom kernel så kan den vara mycket bättre kodad, optimerad, och lagt till olika funktioner som...
Okej..Nej vet faktiskt inte riktigt varför browsern är så snabb på min nexus s. Kan kanke vara något att google har gjort något/förbättrat...
Helllloo. Kan börja med att det finns en tråd redan med voodoo control, fast då var handlade det om volymen, vilket denna gör inte det. Läste...
Din nuvarande kernel kommer att bytas ut mot den som skickas med i MIUI Romen. VIll du inte ha den i MIUI så flasha bara in den kernel du vill ha...
Hållre med ang surfningen. Har en Nexus S med ICS och surfningen i browsern är absolut mkt mer smooth att bläddra på sidor, zooma o s v på...
Hej. Ja precis du flashar in en kernel på samma sätt som med en ROM. Jag flashade in matr1x kernel i helgen, har inte riktigt märkt av bättre,...
Tjoo. Har börjat att använda mig utav tweetcaster & friendcaster på min nexus s med ice cream sandwich, då jag tycker att facebooks officiella...
Okej. Ja ursäkta jag skrev lite konstigt.. Men iafall, sammafattning som du sa IML74K googles officiella ROM som är baserad på AOSP.. Medans...
Tjooo.. Ska lägga in ny rom på min Nexus S. Men ser nu att det olika. Vissa står det AOSP medans andra är baserade på IML74K. Vad är det...
Nixxx.. Tyvärr inte. Tips, ladda ner ICS Keyboard på market om du vill ha ett ICS tangentbordslooken och lite bättre auto-correction.
[IMG] ICS Original Lockscreen.:) Egentligen inget fancy, gillar bara det för den är så simpel..
[IMG] Nothing special. Klockan är Samsung Galaxy S2 digital clock.. Bankdroid ICS strömkontroll