Separera namn med ett kommatecken.
okej har rootat den nu, sen då? Hittade inget som hjälpte mig installera någon ny rom med vanilla android
Länka? =)
lite synd =/
Såg just videon XD tittade inte på den först :P haha vilken jävla skit rent ut sagt :) Ja snacka om "down the drain"
Gäller detta alla plattor eller hur är tanken? Förstod inte riktigt
Det jag vet om SGS2 just nu är att den kommer ha 4.3" skärm och att dom bytt till RGB-färg :) Klart värd att vänta på. Tror nog att du hade varit...
Okej men det är ju ett mindre problem :) värt för den prislappen ;) Offtopic: H.264 är det 1080p eller vad betyder det?
Med andra ord så måste man ha en samsung-tv med WI-FI?
Snacka om att pyramiden är snyggare än DHD :D Kanske blir att byta telefon i sommar då ;)
Bieber är ungefär som Darin :P om ni nu ens kommer ihåg honom :) han glöms snart bort ;)
Helt sant =) längtar till mer info om denna :D men vill inte vänta för länge heller så kanske blir en iPad 2 för mig beroende på pris och...
Det monstret för det priset? Snacka om iPad-dödare. Men håller med om det där med en HDD =/ man får ju hoppas på att det blir typ 32 eller 64gb...
Ska inte den ha tegra2 och HC också?
Är redan borttagen :( Får fan ta och kolla den här tråden som en hök om det skulle dyka upp ett till erbjudande av den här kalibern. Vill iofs...
Någon som vet om man på något sätt kan installera 2.3 GB till min galaxy ACE. Skulle gärna vilja ha en steg-för-steg guide om det går =) Skulle...
Håller med dig, nokia har lyckats väldigt bra med batteritid. Jag tycker ju även att man ska kanske ha ett batteri som matchar prestandan, är...
ARC kommer nog vara den som har bäst kamera av dom du radat upp, dock så betvivlar jag deras framtidssäkerhet efter X10-serien. SE har ju iofs...
Kan ju svara lite lätt på den första frågan, man kan använda samma konto på fler produkter (har själv samma konto på två telefoner) Har inte köpt...
Du får ju en 16gb iPad för den prislappen. Men jag säger som föregående att galaxy tab är nog ändå värd sina pengar. Men beror ju självklart på...
Du har ju även Wildfire S som är på väg in, kommer inte ihåg prestandan på den men skulle tro att den duger =)
Fast om det ska vara helt sant så måste du ju räkna ut allt till watt eller ampere så man ser hur mycket ström den drar och inte procent av...
Skulle gissa på att det måste framgå att den varit använd på något sätt ändå. Även visningsex och liknande måste ju framgå att dom är det.
Har en DHD själv och är nöjd, så här i efterhand så känns väll skärmen egentligen lite stor. Jag skulle väll vilja säga O2x egentligen, MEN jag...
Okej vet inte om hon fick fart på det sen när hon kom hem för det fanns bara GSM där vi var av någon underlig anledning (hade 3g på min ACE och då...
Jag får ju erkänna att jag tar ganska stor hänsyn till tillverkare oftast när jag köper en ny telefon. Vill helst ha en telefon från en mer...
Om jag ska vara fullt ärlig så har jag klämt lite på en mini och tycker att skärmen är alldeles för oresponsiv, fick ofta trycka flera gånger för...
Gjorde du rätt i ;) använder den iofs som andratelefon men sjukt nöjd =)
min dator hittar inte ens kortet om jag använder kortläsare =S
Svar ja =/
jo jag hörde det med men hörde från en kompis att dom ändrade sig igen. Men har ingen källa till det hela.
Hända samma sak med mitt kort som jag fick med till luren, bytte till ett annat som jag hade låg efter någon annan telefon och det har fungerat...
jo hörde ju något om att HTC skulle uppdatera till 2.4 och då skrev dom gingerbread. Jaja tiden vill utvisa ^^
Skulle vilja tillägga att HTC verkar ju aldrig skriva google på sina lurar =) vad jag sett i alla fall :)
Har inte haft något skydd hittills och har inte en enda synlig repa =) så känns som att den är "normalt" tålig :)
Någon som har hört om Nokia har valt att köra på android i framtiden? Tror att det skulle bli bland dom grymmaste telefonerna på marknaden :p :)
Samsung har ju även Galaxy 5 som är i klass med mini. Personligen så tycker jag inte om X10-serien över huvud taget, känner flera som haft...
Nja egentligen inte =P är bara jag som är överförsiktig =) rather be safe then sorry ;)
Men tack för hjälpen i alla fall =)
Jo vet att IS är lite halvkonstigt =) har iofs copter men tror inte att det är någon skillnad. Sköna med is och copter är ju livstidsgaranti mot...
Man kan inte på något sätt installera vanilla direkt i telefonen? Alltså urinstallera det som ligger på telefonen och installera vanilla. Är ju ny...