Separera namn med ett kommatecken.
Såg att Ica maxi kör ett sjukt erbjudande i helgen: 360kr rabbat på Spotify premium 1år och få mobilen på köpet, funkar ju även för alla som...
Äntligen! Eko problemet löst! Ingen reset eller uppdateringar har fungerat för mig, jag har googlat mig galen! Folk lämnar in telefoner och dom...
Köpte Telefonen i fredags och är grymt nöjd på alla plan utom ett, jag tycker det är för burkigt Samtalsljud. Ljudet är inte på något sätt...
Är nog 20ggn på dessa två år jag kommer försent till jobbet pga skit android och skit heron Väckarklockan VÄGRAT ju fungera till 100%...
hittar inte vart jag kan ange vad telen ska visa för namn när den ansluter till wifi? någon som kan guida o_O
Har själv heron på reparation, således ej uppdaterat till 2.1 Frågan lyder. vad blir då bättre med 2.1, ser massa trådar om problem efter...
Har ett litet problem på jobbet.. kör bt headset och webradio.. kanon! :D Men jobbar på en helpdesk där det med fördel är rätt tyst...
Vilket abb anser ni vara bäst i dag om man ska köpa en hero? är inte rädd för 24 mån bindning. Telia tele2 telenor finns det mer? krav...
klarar Heron/andriod att spela upp denna webradio utan lagg med 3g abb? http://212.112.241.88:8050/listen.pls lite info från sidan tyder på...
Tänkte kolla om någon här inne har inside info om HTC Hero Kommer till Tre.se? jag har ringt lite olika folk på tre och fått olika svar.. ev...