Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Säljer spel från Humble Bundle. Har claimat några själv, men inte särskilt många. Se bifogad bild m.m. Ska fylla på lista med varje bundle...
Finns diverse andra möss med samt annat i deras sortiment för 25,99 kr. Ser dock ut att vara högst tveksam kvalite......
Haha jag med! xD Drygt 300 kr till åt helvete, skyller på att man har barn denna runda dock. Så kanske inte tas så illa upp av sambon xD
Som sagt eventuellt lurad på sweclockers på en sälj annons... Trots BankID och allt. Så ja definitivt lite falsk trygghet.
Bara Philips som har. Annars hade jag nog slagit till på sonyn med!
Vägde den precis på köksvågen, 165 gram ;)
Ja det stämmer att det är skicka lätt. Och absolut vet att det kan vara knapphändigt, med information jag tror faktiskt att det dyker upp. Men...
Jo jag vet att jag fortfarande kan bli lurad, är ju extra tråkigt om han nu skickade något annat och paketet kommer bort. Då kan jag ju inte...
Haha okej, värst vad alla tog detta så allvarligt och hårt. Min fråga var ju om jag riskerar att ha blivit "lurad" igen på att det är skickat /...
Hej, Som ämne kan man göra det? Har köpt ett tgb på sweclockers från en person som det visade sig tidigare har blivit dömd för bedrägeri osv....
Kopierar från sweclockers. Slog till själv på en tandborste med 2 st extra borstar, som annat som bara är billigt avvaktar jag nog BF med att...
Japp perfekta julklappar till exempel, nog bästa kapet i hur fel priset var :)
Har också planer / tankar om att byta TV. Vill väldigt gärna ha OLED dock, samt så är jag nyfiken på ambight då jag inte provat det. Vad jag sett...
Fick hem mina med under slutet av förra veckan.
Tipsar om de mest intressanta tipsen enligt mig från Sweclockers, två erbjudanden från Elgiganten. Slog till på den ena, men kommer invänta BF...
Söker som ämne, med fördel kring Nyköpingsområdet. 1080P är ok, föredrar dock såklart 1440P. Behöver absolut inte vara en "gaming" skärm, även om...
Har också fått skickat, beställde strax före 01 inatt och skickades 05.43 xD
Den man hittade framförallt inatt när man beställde. Tror det stämmer överens med beskrivning osv med (som var väldigt tom). Men ja som sagt...
Noterat, får fundera på mina alternativ då dock... Också så att bud på 900 + frakt finns på sweclockers. Mvh
Ja
Ett till sortiment som verkar vara helt prissatt (valutafel). Verkar främst vara nätverkskablar, men även annat "smått och gott". Ja den där...
Hej, Säljer helt ny oanvänd ritplatta Gaomon PD156 Pro. Länk Bud från 1500 kr Köp nu 2000 kr Köparen betalar frakt, finns i Nyköping kan...
Har nu hämtat ut rit plattan och kan säga att det är pro varianten. Ser ut att vara av högkvalite faktiskt.
Dvs lagret tömdes, något som kanske skulle normalt gå åt på 2-3 månader är min gissning. Dvs företaget borde rulla på rätt bra och borde vara helt...
Var ingen prisgaranti som så, nedan är meddelandet jag fick (översatt till engelska från tyska genom google translate). Amazon.de...
Det lär väl vara ganska så tillfälligt, i alla fall att den stora majoriteten är om amazon.
Det funderar jag med över, men undrar också om det kan vara så att de är behandlade så att säga i amazons system långt innan vi får info om att de...
Fick precis meddelande från Amazon.de att de återbetalar 2.7 € på 512 gb sd kort som jag köpte under prime day. Då de hade fått det ännu billigare...
Jo visst är det så att de heter nästan samma sak, i beställningsdetaljer har jag PD156PRO-15.6 inch Men framförallt så är det ju att bilderna...
Någon annan än jag som tänkt på att produkten nu har fått ett nytt utseende? Ritplattan dvs:...
Nu fick även jag samma meddelande från säljaren på ritplattan...
Budar 400 :- inkl frakt.
Vi vet ju att vad de skriver är sant... Men sen så samvetet osv ja det är ju upp till var och en, tror vi alla tycker det är tråkigt om ens order...
Beställde några minuter senare och har fått trackingnummer / leverans info på min.
Aknes kontroller och snabb rese laddare skickade idag. Rör på sig lite i varje fall :)
Fan va med grejor du hittat ;) För egen del inget makulerat ännu, inga meddelanden. Men bara ett väldigt litet fåtal artiklar som faktiskt är...
Ah stämmer, var helt säker på att jag hade läst att det var åt det hållet som jag skrev. Men tittade på villkoren igen och finns inget av det jag...
Ja ni skapar en point sharing group mellan er så kommer alla poängen till den gemensamma gruppen :) edit: länk Samla och dela EuroBonus-poäng med...
Hej det låter helt rätt! :) edit: För att göra det lite enklare för er själva så använd en tipslänk, så behöver ni bara komma upp i 15tkr spend...
Förståligt, godhjärtat till och med ;) Sanningen är väl dock att någon måste beställa något ur deras sortiment för att de ska hitta felet. I...