Separera namn med ett kommatecken.
Nvm, tankade SwiftKey :)
Är det någon som saknar svensk ordlista i SMS klienten? Jag får inga föreslagna ord... Tacksam om någon vet hur man löser detta. Chopin
Tack så mycket för infon. Kan även tillägga detta citat klippt från XDA som hjälpte mig då basbandsversionen på telefonen aldrig ändrades:
Vill för övrigt säga att det här förmodligen är, inledningsvis, den bästa ROM jag stött på - någonsin. Snabb och smidig som tusan :D
Arghhh... tappar täckningen hela tiden. Enligt SamMobile har jag XXUBMEA och det står även så på mobilen under "Om enheten. Har testat att ladda...
Tycker det var en rätt dålig guide. Hade ju varit bättre om du nämnt vilket OS det gäller etc. Såvitt jag vet är SU inte något man kan tillmämpa i...
Vilken idiot....varför inte bara skriva det?
Har ej täckning, ibland skippar den pinkod (simkort) och mina ändringar i Inställningar/CMsettings/Performance sparas inte. Internetdelningen är...
sasafarkas: hur lyckades du göra en downgrade från 2.05? indigobean: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=7002154 det är i princip...
Passera? Menar du att få den att fungera felfritt? Gå bara in på recovery på mobilen och kör igång step2. Har även hört att goldcard enbart är...
Tjenare! Tack för länken. Dessvärre märkte jag att mobilen inte längre är rootad och uppdaterad till senste HBOOT vilket tydligen gör det...
De baserar väl sina svar på spekulationer...
Nu har jag ingen mottagning alls. Dessutom installerade jag senaste "RUU" så jag kan tydligen inte downgrade'a längre för en eventuell root....
Tja! Jag har rootat min mobil och installerat en ROM som är Legend kompatibel. Nu har jag dock ett problem. Efter att ha fixat...
Har löst det. Att ha det på "enbart laddning" verkade inte fungera. Var tvungen att köra "HTC Sync", först då ladda den "ADB" och patchningen gick...
Tack för svaret. Tyvärr är mobilen operatörslåst (3).
Tack för svaret. Ja den sidan du skickade var verkligen maximalt simplifierad, och därför svider det att säga att det inte gick något vidare. Jag...
Tja! Jag fick min HTC Legend idag, och jag har hört och läst mycket om "rootning" osv. Jag har googlat som faen och tappade lusten efter att...