Separera namn med ett kommatecken.
Sjukt dåligt av Huawei att inte informera leverantörer om förseningarna. De visste inte ens själva när den skulle skeppa när man pratade med dem.
Om det är någon som är intresserad så har jag köpt en för mycket. 128 GB grå, samt en bokning som någon kan överta.
Håller på med inköp lite då och då, så jag kollade upp priserna vi hade fått. (nämner inte företag, men vi fick 200 exemplar till priset av 5300:-...
stämmer, det är ex moms.
Inpriset för Nexus 6P 128GB ligger på mellan 5000:- till 5600:- beroende på volymer. Dvs dessa kan säljas för 6250:- till 7000:-inkl moms utan...
Fri frakt över $40, och 15% rabatt med voucher "save15%"
om du betalar 1500:- mer, hur sparar du då på det?
Dem, de, de. Inte dem dem, dem. :D Det bör kosta 250:- / månad för 32GB, och 300:- för 128GB. Däremot så får man en extra rabatt på 50:- om man...
lev datum är satt till 19:e november, men skickas någon dag innan.
Cdon säljer 128GB modellerna för 7190:- just nu!
Fast nu var det utan förlängning i mitt exempel. Dvs du kan lägga på den på ditt obundna abonnemang och sen betala 7200:- på nästa faktura om du...
Finns ej upplagt på hemsidan. Jobbar rätt nära Telenor så infon är solid. Går att beställa nu om man går in i butik eller ringer kundtjänst. Dyr?...
Går att boka via Telenor nu. 300:- x 24 =7200:- för 128GB. Skickas 17 eller 18 November afaik. Får hoppas på liknande leveransdatum för resten av...
Du har PM!
Ptja, jag har ingen användning för min låda. Om du fixar någon som hämtar upp den i Gävle så är den din. :) Förutsatt att du filmar hela...
Hur tänkte du nu? Du har betalat 6 månader * 150 för telefonen, dvs 900:- Men om någon tar över ditt abonnemang, skall personen betala 100:-...
Nej, det förstås. Man måste vara riktigt överintelligent när man betalar 8 000:- för att få ett äpple etsat i chassit. Anyway, eftersom du...
Folk som har en IQ över 50 köper inte en laptop för 12 lakan som man kan få för 4 000:- ;)
Inte ens byte mot PS4? Har nämligen en konsoll som är använd i två timmar som köptes för 4000:- Extra fjärrkontroll á 699:- Assassins Creed...
Värt att nämna är att abonnemanget löper på även efter 2014-06 och man behåller surfen, såvida man inte säger upp abonnemanget.
Ah, i så fall har du turen att ha tecknat utan FUP. Då kan man ladda ned 2 000 GB om man känner för det. Synd att man redan har ett likadant...
Vid närmare eftertanke så är jag nog i behov av det ändå. PMa kontouppgifter så drar jag över 4000:- + en tia i frakt.
Handlar inte om pengarna i sig, utan en principfråga. Gillar inte riktigt Elgiganten. Dessutom är det +1 veckas leveranstid på Nexus 5. Tänkte...
Ptja, nu vet jag att du skrev "Säljes för 4000 kr, inte en krona mindre än det". Då jag är snål och dryg ger jag dig ett bud på 3700:-, får du det...
Så om du köpt en Nexus 5 och är missnöjd eller funderar på att byta till något annat så kan jag ta den från dig. Betalar nypris för luren + frakt.
Värt att notera är att vissa av dessa abonnemangen hade något som kallades FUP (Fair Usage Policy) som ändå sätter en Cap på 200 GB / Månad....
Samsung skall börja bundla klockan tillsammans med Note 3. :)
Många tror nog att det är en OEM-nyckel som är bunden till trådskaparens dator, men om jag inte missminner mig så försvann detta med Windows 8....
Byte mot två stycken iPhone 4S med krossad display? Alt 1500:- bjudet
Yes, men jag anser det värt mer för min egen del att få tag i en platta snabbare än att vänta 5 dagar, därför köpte jag en här i Sverige. :)
Se där! Måste ha skelat när jag kollade. Jävla synd att man köpte en platta igår, annars hade jag nog köpt din. :(
En ny går på 4290:- på CDON, fyi.
Köpt! Tråd kan låsas!
Finns ej i lager i Sverige.
Som topic så söker jag en Nexus 7, 32 GB av andra generationen. Betalar 0 - 2500:- beroende på skick/kvitto
Vilka specs vill ni ha? Modell på moderkortet eller är det något mer som behövs?
[IMG] Chassit på bild inkl nätagg 3570K 8 GB ram 120 GB Corsair force GT SSD 3 TB Lagringsdisk Utgång för VGA, DVI och HDMI Gbit/s nätverkskort...
Inte för att vara sån, men jag tycker personligen inte det är värt att lägga 1500:- när man får en ny från Ebay för 1600:-.
1200:- och upphämtning
Byte mot Assassins creed III nyckel?