Separera namn med ett kommatecken.
4.6.1 ute! :) - changed APM with j4n87′s one - framework changed (framework-res.apk com.htc.resources.apk android-policy.jar framework.jar) -...
Hmm, fick inte den radion, mystiskt.. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1412618 Ute nu, ska funka till ic 4.5.4 iaf, mike har släpot en ny rom på den med. Ska flasha...
Utveckla lite.. :) Får det inte att synas på min lockscreen, kör med AOSP locker.
Mötte samma problem, grymt snygg app dock! Måste testa vidare imorgon.. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
tog ju inte lång tid innan det projektet dog.. :) hur gammal är den där trip egentligen? Verkar ju vara runt 12 om man läser hans forumsvar...
Nej, det är du själv som väljer vad du vill göra i 4ext :-) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Två nya versioner idag.. :-) går snabbt att ladda ner nu med, gutt. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Instämmer, jag prioriterar stabilitet, lätthet, snabbhet och enkelhet. :) har aldrig använt blåtand lr tethering faktiskt. Ju snabbare och renare...
Sök efter locker på marknaden, finns en oändlig mängd :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
V.16 ute, med aroma bl a :) laddar ner nu! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Du hittar hans tråd här. Har inte laddat ner och testat, väntar tills baad uppdaterar sin rom tror jag. Den verkar lite ostabil just nu..
Trip laddar upp sin sense 4 rom nu.. :) kolla hans twitter Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Ja, han har en hero. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Det som började så lovande verkar vara över om man läser trips Twitter.. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Märkligt detta, efter full wipe, rensad rom och fulladdad mobil får jag sämre resultat i ch och antutu än för några versioner sedan. Jag tycker...
En god vän var hos mig igår och flashade den. :) Såg bra ut! Ska som sagt följa utvecklingen, hjälper gärna till att testa din rom.
Same, same. :) Tycker det flyter på väldigt bra!
Intressant, ska följa denna tråden!
Länk till hans rom? :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Väntar lite trot jag, 4.5.4 kommer snart, baad fick tillåtelse att inkludera eqs 3.1 i romen nu :) kommer nog mer småfix imon! Sent from my HTC...
Bläddra tillbaka ~två sidor i denna tråd och svara på de frågorna först..:) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Samma här, han borde satsa på torrent lr nån annan mirror! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Som vulfgar skrev, det verkar som du inte uppdaterat din FW, du hittar den här: http://www.mediafire.com/?utpdjggalstxz eller.. ..här:...
[DEV] [RUU]feb 11_Sense4.0_RUU_Endeavor_U_HTC_Europe Detta ska bli väldigt intressant att följa nu. :)
Här finner ni en lösning annars: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=22133473&postcount=279
Samma sak som i zippen, bra jobbat :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Va fasen, flashade precis, rebootade och 4.5.2 ligger ute.. Får väl ladda ner igen. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using...
Får du inte igång det finns en status bar-zip du kan flasha i schniz tråd på XDA, sök i hans aosp-tråd. Min status bar försvann nämligen också...
på väg ner, fredagsnöje :) fanns lite kul i 4.5.1, funderar på om jag ska köra stock kernel lr fortsätta med sebsstians. Sent from my HTC...
Haha ja det börjar bli som att beställa kaffe på star bucks :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Långsökt kanske, men kör du med juicedefender? :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Kunde inte redigera med tapatalk..? Nåja, glömde ju två saker: jag har originalbatteri och väldigt låg ljusstyrka på skärmen. Sparar mkt, och är...
Hade ruggigt dålig batteritid innan, sedan köpte jag juicedefender vilket gjort att batteriet håller, just nu, 77% längre. :) Jag använder...
Låter kanon, ska hålla ett öga på den här tråden/sektionen. :) Hoppas det löser sig! Vore grymt att samla allsvenskan och de stora ligorna, och...
Japp, flashade igår, riktigt grymt faktiskt. Gillar utvecklingen av detta tema. :) Det enda som inte funkar för mig är att nå galleriet från...
Grym app! :-) Som Djurgårdare är det dock mindre trevligt just nu, och man börjar nästan längta till att allsvenskan drar igång, finns det planer...
Vad får du för värden i cf bench? Jag fick totalt: Native: 11616 Java: 3153 Overall: 6538 Ska köra om det sen igen nån gång för att få ett...
Kommer ännu en version senare idag. Har flashat om V9 5 ggr nu utan att lyckas få status bar.. lite smått irriterande. :) Inväntar spänt nästa...
Återkom gärna med fler resultat, är intresserad av den men inte riktigt vågat än.. :) Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk