Separera namn med ett kommatecken.
Det där med garantin är ju viktigt, så klart. Jag tänkte nog mer att om luren är brickad så kanske inte garantin gäller och om man själv ändå...
Har du testat juice defender? Jag kör det ibland, när jag vet att jag ska använda luren mycket och det dröjer innan jag kan ladda den igen och...
Funkar denna ihop med Mike1986:s uppgradering av hboot och radio. dvs den här: [DEV] HTC Sensation & Sensation XE RUU differences | Partitions...
Jo, du har säkert rätt, var bara en fundering, som sagt. Det verkar ju drabba lite olika, både vad gäller operatörer och rommar. Lite svårt iofs...
Måste testas! :D Edit: Helt klart snabbare!
En liten fundering. Det där med vilken radio man har påverkar ju mottagning osv, kan det vara fel version där som orsakar (åtminstone en del) av...
Tror du inte att mumien.se kan fixa luren? Jag tänker på att om det är nödvändigt att gå via återförsäljare/anovo så tar det väl ganska lång tid?...
Samma här, tycker att luren funkar väldigt bra, har en känsla av att mottagningen blev lite bättre efter uppgraderingen av hboot och radio (men...
WiFi funkar hur bra som helst för mej och jag bor här i Sverige och har köpt min lur här och använder svenska som språk. :cool: Förutom dom...
Bifogar länk till att fixa s-off när man använder linux [GUIDE][JULY/30/2011] S-OFF under Linux/Ubuntu - xda-developers
Mitt är också kvar på 100% väldigt länge. När det sen börjar sjunka så går det med en jämn förutsägbar takt. Jag har inte brytt mej om att joxa...
Hur får du dit ikonerna på rosie? >Edit, kom på själv, bara att dra o släppa... :p
Då var ver 5.0.1 ute!
Har också märkt att när man ska starta om så finns inga alternativ för recovery. Tur att det funkar att starta om via rommanager!
Samma här! Litar på att Lee kommer med en fix snart! Klart kul att navigera runt, lite annorlunda är det ju. Har inte lyckats byta bakgrund...
Har fått samma, men håller på att återställa, förmodligen har han fått till en fix lååångt innan jag är klar med det. :p
Han skrev i sin tråd att han börjat pyssla lite med ICS så det var väl inte helt förvånanade. :) Laddar hem, ska bli spännande att se vad ICS kan...
OJ!!! Fick nu 7302 med CF Bench och exakt samma inställningar som förut. Dvs Bricked 1.6beta6-kärnan klockad till 1,62. :D
Du är inte dålig på att hålla koll! Very impressed! :) Håller på och kollar på temat. Det innehåller inte röda ikoner, men en massa nadra fina...
V4.3.0 ute nu! :)
Fast jag föredrar röda ikoner. Märkvärdigt att det är så svårt att hitta såna, har sett att det är fler än jag som gillar rött. Fast jag har i...
Kunde inte hålla mej, utan uppdaterade. Funkade finfint! Behövde inte ändra till superCID. Mår mycket bättre nu! ;D
@plun, när jag kollar i Mikes tråd så verkar får jag ena stunden intrycket att det bara ska vara att flasha "firmware for HTC Sensation...
Härligt att du håller oss informerade, plun! :D Ska hoppa på detta när jag är frisk igen, vill inte riskera att göra fel pga feberdimmighet. :P
Vilket värde är den inställd på då?
Har du testat System Tuner Pro? jag kör med betalvarianten, men tror man ska kunna ställa in CPU-hastighet mm även i gratisversionen. Det är...
@plun: Måste man köra hela s-off-choffset igen? Eller räcker det med Super CID? Du får gärna skriva en liten guide, det vore bra komplement till...
Det var firmwaren jag tänkte på som riskabel. Fast hoppas att det snart kommer lite mer "säkra" versioner, det är lockande att kunna uppgradera....
Spännande, plun! :) Ska kolla igenom trådarna när febern släppt. Verkar vara på tok för riskabelt att uppgradera ... ännu. :p
Om du går till Inställningar > Ljud och bläddrar ner en bit så finns valet Vibrera i respons. Ta bort bocken så slutar den vibrera vid knapptryck.
Provat System Tuner?
På mobilen, gå in i inställningar > Plats och kolla att du har ibockat Telefonfinnare. För säkerhets skull så kan du ju se till att alla alterniv...
Enligt plun finns det adaptrar till amerkanska stickproppar på Clas Ohlson https://swedroid.se/forum/post719775-26/ så att det ska gå att köra den...
Det går säkert att vässa men det är det klart högsta värde jag har fått hittills, så jag är nöjd. :) Luren känns stabil och fin och det varierar...
Wow, med beta5-kärnan kom jag upp i 7156 med CF-bench. :) Testar smartass istället för on demand, det ska tydligen funka på den här kärnan. Kör...
Enligt vad jag läste i en tråd i XDA-forums så ska man inte använda den senaste radion (11.59.XXX) med en hboot som är äldre än 1.19 och flera...
Kolla i inställningarna på din mobil, gå in på konton och kolla på ditt googlekonto, det ska finnas möjlighet att där välja vad du vill synka,...
Det finns ett väldigt trevligt pusselspel, jigsaroid. Man kan använda egna bilder och ställa in svårighetsgraden, om man vill rotera bitar osv....
Hittills riktigt snabb! CFBench ger 6930 med 1,53 GHz. :D
Det är något som jag absolut kommer att se till i framtiden! Nu gick det ju bra ändå. :)