Separera namn med ett kommatecken.
Verkligen ingen annan som stör sig på detta? Googlar man så blir man ju överöst med träffar från varenda android-nörd-forum på nätet? Kollade en...
Jag blev nyligen tvungen att pensionera min Moto G 1:a pga nått knas med mic/högtalare, sjukt dålig volym och jag var tvungen att skrika i luren...
Finns tyvärr inga enkla sätt att gå tillbaka, men det finns ju heller, precis som du redan är inne på, inga bra anledningar till att "uppdatera"....
Tack för dina sympatier Cap_a. Men nu börjar datorn tjata om Windows 10 istället.... Dock verkar MS löst detta på ett vettigt sätt. Som jag...
Tyvärr tror jag vi börjar prata om lite olika saker nu. Jag anser det vara dåligt att man inte kan välja hur delar av UI´t kan ställas in efter...
Tack för ett bra inlägg AVR400 Givetvis existerar inte något som kan ses som "den perfekt fulländade mjukvaran, som man inte skulle vilja ändra...
Det du missförstår är att väldigt många skiter fullständigt hur UI´t ser ut och känns, de bryr sig inte om knapparna är runda eller fyrkantiga, de...
Det hade dock räckt betydligt längre om operativsystemet gjorts så minimalistiskt och effektivt som möjligt. Vill användaren sen ha massa fluffiga...
Finns inte ens på kartan i min värld, inte ens om den vore dubbelt så bra som alla andra telefoner på alla sätt o vis och var gratis skulle jag ta...
Har spenderat ett par timmar nu med att läsa på ang både Lollipop och "material design". Insåg då att jag faktiskt inte hade en aning om vad det...
Tro mig, ingen vill det mer än jag själv. Skulle hoppa ut o sätta mig i bilen direkt och åka o köpa en om det fanns nån som klarade av att köra...
Jag vill inte bakåt, jag vill framåt. Men jag vill gå framåt på mitt sätt. Varför ska man acceptera en massa onödiga ändringar i...
Visst tusan går det bra att fixa till så att telefon håller käft om nätterna men ändå ringer med larmet på morgonen. Finns säkert väldigt många...
Så lösningen på problemet att jag inte kan ändra o göra inställningar som jag vill kunna göra för att passa mig är enligt dig att köpa en enhet...
Jag får direkt kalla kårar nerför ryggraden när jag börjar tänka i dom banorna, varför ska jag som användare behöva förlita mig på 3djeparts...
Just "silentmode" är en så fundamental grundfunktion som används flitigt av de allra flesta, fruktansvärt arrogant gjort av dom att ändra detta...
Uppdaterade min Motorola Moto G till 5.0.2 för ett par veckor sen..... Första dagarna skrek jag mig hes åt skiten o gick runt o var förbannad...