Separera namn med ett kommatecken.
Det är pluginen "Amazon Best Price Europe" till Chrome. Den funkar inte på allt och den tar inte hänsyn till frakter osv men den ger ett bra...
Den varierade rätt kraftigt i pris ja.. Amazon IT € 3.91 Amazon ES € 4.6 Amazon NL € 10 Amazon UK € 14.10 Amazon FR € 15.99 Amazon DE € 17.99...
Inte felaktigt pris men ändå en bra deal, det är lågt då det är 50% rabatt över på amazon.de nu. Rabatter speglas inte korrekt till amazon.se men...
Jag har kört delarna för versionen jag har i maskin utan problem, allt utom själva basenheten gick bra. Det är ju mest plast och lite rostfritt stål.
Binda ihop? Om du menar valet skicka "så fort som möjligt"/"så få paket som möjligt" så verkar det ha minimal effekt för dom skickar ändå tidigare...
Extra fint är när man beställer två av samma sak från en affär och det blir skickat I två olika paket som kommer samtidigt.. Och varje paket kunde...
Asså det där med decimaler är svårt.. vill du betala 10.95 eller 1095.00 för dina skärmskydd? Hur kan det bli så fel när man har så få...
[spoiler]
Jag har börjat gå med en dramaten och två svarta sopsäckar.. dramaten för eventuella tunga paket (som om Amazon skulle skicka det!) och...
Har man ett problem om personen bakom disk när man hämtar paket lite förvånat frågar "Bara fyra idag?".. *host* Nääääää...
Nån som fått hem den där än och kan ge recension? Funderar på den.
Där blev det mesta från ACME annullerat, synd då wifi-uttag var något som stog på shortlist.
Vadårå, den gick ju blippa? :p Tror inte dom har någon koll på vad det är dom fraktar utan dom slavar nog på helt utan eget initiativ.
Vadå, ratar ni snigelslem-krämen eller? :p Den är i lager än.. [spoiler]
Hmm, det måste vara kortare tid än en månad väl? Känns som det är dagens bästsäljare typ, kanske veckans. Tyckte inte dom var bästsäljare alls...
Nån som vet hur det där funkar med Bästsäljare egentligen? Jag köpte lite krims-krams jag länkade för länge sen i fyndtrådan då jag kom på att man...
Ja det verkar bero lite på hur långt det har kommit i processen. När jag la en order på 1attack.de tidigare så annulerades det lite random kändes...
Badrocken blev avbokad direkt för mig ovanligt nog. Dom andra håller jag inte högt hopp för heller med tanke på att butiken dammsögs till intet på...
Förutom alla roliga översättningar och trasiga priser har Amazon.se inte tillfört något över Amazon.de tycker jag, eller jo det är faktiskt...
Kan vara en cache eller nåt för går man från den till bästsäljare och sen tillbaka igen så kommer man till samma produkt men den kostar 1200kr..
Då kontaktar du säljaren som ger dig tillbaka din tia istället för att pröjsa en hundring extra, sen får du bestämma om du vill ha prylen...
Mjo, även om det blir ett paket skickat så lär dom försvinna på vägen ändå. Håller på jaga MGG Express och Early Bird som verkar ha satt i system...
Inte jag heller i vanliga fall, men nu blev det ju billigt.. Dessa för 80kr.. känns överprisade till vanligt pris dock.
Mitt lokala ombud tycker också kartongerna är skräp, men jag är mer benägen att säga det är packningen som är skräp.. helt ofattbart dåligt...
<Insert "So you're telling me there's a chance" meme here> Jaaaa... ingenting är omöjligt! Jag har ju faktiskt fått en sak jag beställt från Kina...
Mjaha, har haft två paket "levererade" av MGG Early Bird Express nu. Ett låg faktiskt utanför dörren men inte det andra. Verkar som att dom dumpar...
Drönaren har "shipment information received" men jag är högst tveksam till att den verkligen skickats.
Lite spridda kommentarer om att man måste tvätta dom i 30 grader för att dom ska behålla färgen och vissa säger dom är tunna.. så hade nog aldrig...
Vad blev det? Nu när jag kollar listan så köpte jag faktiskt luftavfuktaren från The Glow House för 14kr, men nej det mesta på listan var inte...
Är det inte "delivered by amazon" så är det troligast att det inte blir av, Amazon däremot skickar glatt ut helt orimliga order utan att tänka då...
Antagligen, men kanske finns i EU-lager. Stor chans det blir avbrutet också.
Inte gjort något speciellt, funkar fint i browsern.. är det för att dom är i spoiler?
Ja, det där med prissättning.. vissa deals jag hittade tänkte jag "det där köper jag inte ens med 90% rabatt" medan andra var "oj, så där billig...
Som jag skrev, det blev fullpris.. gav upp på att försöka hitta en bra deal och ville verkligen ha en. :o Blivit så många deals att några...
Fått min första fullprispryl från .se (tidigare köpt datordelar från .de) och den fungerar bra hittils, en "Avfallshink Med Handrörelsesensor" som...
Man blir lite fundersam när man går in på "Bästsäljare" på vissa kategorier på Amazon.se och första platserna känner man igen från tips.. där ser...
Har försökt hitta lite mer fynd från Kina och inte bara Europa, men det är jobbigt med t.ex. robotdammsugare eftersom det finns skräpdammsugare...
Bägge mina kina-order som jag har lagt hittills har nu fått status "Cleared by customs" utan att jag fått något SMS om att betala som det brukar...