Separera namn med ett kommatecken.
Tänkte ge en liten uppdatering om hur det gick med mina problem. Innan jag gick till webhallen för att be dom kolla på telefonen så tänkte jag...
Satt halva kvällen i går och testade alla tips som jag kunde hitta lite varstans på nätet utan någon förbättring. Får bli en tur till Webhallen...
Hejsan Köpte en HTC 10 i förra veckan och är väldigt nöjd med den än så lönge förutom en sak. Täckningen på 4G, det händer att den kopplar upp...
Har gått och irriterat mig på precis det är i flera dagar nu, testade nu utan ljud och det fungerar som det ska! :)
Idag ramlade OTA uppdateringen in för mig, bättre sent än aldrig :)
Har det inte dykt upp någon OTA till helgen så kanske jag får ta mig lite tid och ge mig på att sideloada lite. Men jag måste erkänna att jag är...
Inte dykt upp någon OTA hos mig ännu, någon som har en känsla för hur många som har fått den?
Jag köpte den här http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/180744-qi_wireless_charging_pad-svart Jag vet inte om det är just denna modellen...
Inte dykt upp för mig ännu men jag hoppas på att ditt trick med att skriva om det fungerar för mig med :) Edit: Det tog lite längre tid för mig,...
Jag fick upp updateringen tidigare idag men tryckte "remind me later" eftersom jag var på jobbet. Nu får jag bara att det inte finns någon...
Beställde från Halebop i måndags under den korta stunden som det stod att dom hade telefoner på lagret, i går eftermiddag så dök den upp. Vill ju...
Nu verkar dock Halebop lite osynkade. Fick mail några minuter efter samtalet med supporten där dom sa att ordern var lämnad till Posten....
Verkar som att Halebop inte har så bra koll på lagret. chattade precis med supporten "Det fanns igår, det stämmer. Det kom dock in massa...
Jag la precis en beställning på halebop. Chattade med supporten som sa att saldot på sidan ska stämma och att den inte är operatörslåst. Saldot...
Jag beställde 14:e men att hämta från Solna butiken, man kan ju tycka att det borde vara en på väg till Solna som är min eftersom jag beställde...
Bokade 14/4 på webhallen. Ser att dom har ändrat releasedatum till 25/4 men jag har inte fått nåt leveransbesked så jag misstänker att jag inte...
Testade appen i går och har bara positivt att säga om den. Fungerade utan problem och när man hade fått in känslan för skanningen efter ett par...
Fått precis samma sak jag med idag, huvudsidan vägrar köra nåt annat än mobil versionen. Forumet går att byta till normalversion men inte på...
Jag skulle helt klart ha valt att hämta det på en pick-up-point istället för att vänta på posten. Min packades 2 minuter efter din, har en...
Dom skickade min med idag och alldeles nyss dök den upp i postens system, med lite tur så kan man kanske ha den i morgon. Fast när det gäller...
Nu uppdaterade komplett min order till den 3/12, hade ju varit trevligt att få den innan helgen men man ska nog inte räkna med det :)
Gjorde precis samma sak idag, avbeställde på Webhallen och beställde istället på Komplett. Jag brukar köpa det mesta på webhallen men det är väl...
Jag beställde från webhallen i fredags 9/11, skickade mail till dom i går för att höra när dom trodde att dom skulle få in den. Idag fick jag...
Efter en hel del sökande så hittade jag den här tråden:...
Testde att installera senaste htc sync men det hjälpte inte det heller. Kollade också med USBdeview men det fanns inga drivrutiner installerade...
Jag upplever precis samma sak. När jag stoppar i USB kabeln så händer ingenting förutom att telefonen börjar ladda. Har testat med 2 olika kablar...
Ah .. missade det tevey. Då blir det till att lägga in den, går att ladda ner idag men bara länken som ligger på nyhetssidan som funergar. Går man...
Jobbigt med olika besked, laddade precis ner filen från HTCs sida men ska man uppdatera eller vänta på en eventuellt ny idag?
En omstart av telefonen gjorde susen för mig med, antar att jag hade varit lite för ivrig att stänga saker med taskkiller :)