Separera namn med ett kommatecken.
Ok så tjejen tröttnade på sin telefon och en ny rom kan ju göra underverk. Jag är HTC i benmärgen men läste på lite, och det funkade bra tills nu....
Installerade med full wipe och nu minns jag ju inte login till ic market.. prupp..... Försöker jag återställa lösenordet så får jag något i stil...
Konvertera runkeeper-filerna till endomondo http://conoroneill.net/a-simple-tool-to-bulk-import-your-runkeeper-data-into-endomondo/
Runkeeper låser riktigt fort. Hur kan den låsa så fort egentligen? Telefoner jag haft förr i tiden (flera år tillbaka) tog lååång tid, vad är...
Ok, jo jag har provat lite mer nu och det är ju ok flyt ändå. Kanske är så att själva ytan på S4 skärmen är skönare imo. Ny fråga, hur lägger...
Nu har jag suttit med insertcoin ett par dagar och visst, den är sjyst. Men när jag sitter med tjejens S4 så tycker jag det är mycket bättre flyt...
Skulle baad kunna flytta på den? Är det rent teoretiskt möjligt, menar jag?
Är det bara jag som tycker det är märkligt att "default sms app" ligger under wireless and network? Vad gör den där liksom? Sent from my unknown...
Tack för tipsen om typsnitt. Då har man provat sin första ota update sen flashning vilket fungerade utmärkt. Sent from my unknown using Tapatalk
Jo det är det "get fonts online" gör men det finns inga sjysta "cleana" typsnitt, bara handskrift och comic sans-aktiga. Finns det fler sätt att...
Får man fråga en sak? Jag skulle ju verkligen vilja ha fler än tre typsnitt att välja bland (varav en, "digital", är ett skämt) men när man tar...
När jag var nyinstallerad hade jag samma problem. Appar jag valt bort i aroma envisades med att bli installerade. Det fortsatte efter reboot. Lät...
Försöker avvänja mig från nån gammal Opera jag använt i flera år och Firefox verkar ju ok. Men ni vet hur man dubbelknackar för att zooma, jag...
Alright, mycket bra kommentarer och tips, tack och bock!! Lär garanterat återkomma med frågor i omegatråden, Omega får det bli :) Sent from my...
Prima ballerina, thx man. Sent from my HTC One using Tapatalk
Ursäkta den höga graden av noobighet men jag har just lagt in recovery och flashat insertcoin, allt gick bra. Men två frågor. Om superSU...
Insertcoin till HTC One är en nästintill vattentät rom, den är helt enkelt grym. Nu är sambo avundsjuk här, hon är less på sin S4 och vill att jag...
Försöker göra den där grejen med bootloader på htcdev.com och ska köra fastboot.exe men alltså den saknar filen (som nämns i rubriken). Hur löses...
Behöver en puff i insertcoin-riktningen för att göra verklighet av detta... 1. Upplevs batteritiden som avsevärt mycket bättre jmf med stock,...
Vad är GE? Sent from the best phone ever, HTC One.
Enligt feministerna finns bara ett kön! Sent from the best phone ever, HTC One.
Hmm får man mer brudar med insertcoin installerat? Sent from the best phone ever, HTC One.
Stod du och kollade på snusksidor och.. ja, du vet..? ;D Sent from the best phone ever, HTC One.
Vet inte om detta är tillåtet, och jag vet inte hur man länkar men jag tror bannemig att themer slår Nova med hästlängder... Samma som gjort...
Hm ok fattar ingenting hehe... har sense 5.5 nu och har blinkfeed (vilket verkar värdelöst då jag inte använder varken Facebook, Google+ eller...
Lite svårt att hänga med just nu, är mitt i en flytt. Ser att många pratar om sense6! Ingår den i standardinstallationen eller är det nån särskild...
Ingår adaway som det gjorde på IC till one x? Adaway är då den allra bästa grejen med root... Sent from my HTC One using Tapatalk
Fast vet du, begravt i hans obegripliga inställningar för inputs så lyckades jag till slut inaktivera back helt. Vet inte riktigt hur..... Sent...
Ok, men alltså, när man trycker back så öppnas ju en meny där man får välja mellan att avsluta och att välja en ny rom/spel. Det är alltså...
Jag spelar alltid 8 bitars Nintendo när jag pendlar om dagarna men jag kommer åt backknappen väldigt ofta och det är så irriterande att jag vill...
Äntligen har jag kitkat! Vit batteriikon och ett småhackigt gränssnitt där varken flashback, tapatalk eller opera flyter som förr. Fränt Sent...
Fick mail med samma besked idag och precis just nu märkte jag att den kommit, laddar ned just nu! Sent from my HTC One using Tapatalk
Uppdaterade min post Ska nu kolla om man kan maila htc Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag kollar manuellt och kör med wifi, det står ändå "there are no updates available for your phone" eller så. Hur rensar jag data i...
Mjaha, det är alltså meningen att jag skulle ha fått den redan då alltså. Det var ju tråkigt. Hur vet jag om jag har en utomnordisk telefon? Den...
En liten fundering, det verkar som att precis alla har kitkat här men jag får då ingen sådan när jag söker efter uppdateringar. Är det något fel...
Tänkte uppgradera ikväll men inser att jag inte vet hur man gör, baadnewz skriver after a week of trial and error, i changed a bit the odex...
Fan vad gött! Sminkborste och nål och nu är samtalsljud och högtalare som nya..!!! Har stört mig på detta mycket. Enda felet jag nånsin haft med...
Förr eller senare blir det väl en custom rom, men jag är inte insatt alls i vilken som skulle passa mig bäst och saker och ting uppdateras ju...
Stocks och Flickr går inte att disabla. Märkte jag. Bra tips för övrigt. Tänker ändå roota för att det är ett kul projekt. F-ck garanti. ;) Sent...