Separera namn med ett kommatecken.
jo den är curved men Samsung har minskat det så pass mycket att det knappt känns som det.
japp 120Hz på alla S20, nja är väl jämt men jag syftar mer på kamera hårdvaran, ultra wide och zoom är sämre. japp dock inget som syns vid...
S20 FE 5G är enbart bättre än S20 när det kommer till SoC, eventuellt batteritid, resten är vassare på vanliga S20, så frågan är vad man är ute...
Webhallen har man kunnat boka sedan April 2019 om inte tidigare, bokade själv Juni 2019 där, men ingen info ännu om man får ett, dock har jag en...
Yes, main kameran är som S20, ultra wide som Z Flip/Fold2, och zoom som sagt sämre.
slog iväg ett mail och frågade när min telefon blir skickad, fick detta BS till svar...fanns i lager när jag beställde och står fortfarande i lager.
nja personligen har jag aldrig stört mig på edge skärm men iom S20 så är edgen långt ifrån vad det brukade vara. :)
but why? enda anledningen jag ser att köpa denna är för att komma åt Snapdragon 865, annars kan man lika gärna köpa S20 4G som är en bättre...
Snapdragon 865 för 5G, Exynos 990 för 4G, 100%.
ok, 100% pålitlig, drar ingenting då den körs via KNOX.
jo iofs har jag inte kört PS sedan PS3, hoppade över PS4 och körde Xbox, men iom Game Pass så fick det bli PS5 istället, har inget PSN bibliotek...
kanske beror på att Microsoft även släpper spelen till PC? så resonerade jag iaf när jag nu valde PS5 istället då jag redan har en kraftfull PC...
nja de väl beroende på vad man gör, skillnad finns men dramatiskt vill jag nog inte påstå, men Snapdragon varianten är helt enkelt bättre.
ja 9810 är S20 Snapdragon, fick för mig o sälja den o testa S20 Exynos lite och nu tillbaka till Snapdragon igen som jag lär köra med tills S21...
jo iofs men ingen stress, kör med en S20 Exynos just nu och hade en Snapdragon S20 tidigare. :)
testade precis att beställa en S20 G9810 och SMS15 koden fungerade, total kostnad 647 euro inkl försäkrad frakt.
yay, bokade mina PS5 15 juni 2019 på Inet och Webhallen, får se om Webhallen levererar också.
spekuleras om att den släpps med både 6/8GB RAM, undrar vad pris skillnaden är på ynka 2GB? hade varit bättre bara köra på en variant med 8GB.
nja alltså jag kör inte PMS då jag har en PC som sköter det, enbart Plex via Kodi då jag inte gillar den vanliga Plex appen.
Jag kör den främst på appar som inte har inbyggd refresh rate tex Netflix, Viaplay osv, men inte Kodi då den har det, kör Plex tillägget via Kodi...
ladda ner appen refresh rate på Shield, den ändrar frame rate automatiskt efter man ställt in lite i appen....
[MEDIA] View: https://youtu.be/qzQKeeqm-cE
Huge Samsung Galaxy S20 FE 5G leak confirms Snapdragon 865 - SamMobile
verkar vara en json fil när man väljer att exportera, osäker dock hur import/export fungerar i appen. export_20200916_131228.json
nä allt på den listan är avaktiverat.
yes.
rekommenderar denna app över Package disabler Pro. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ccswe.appmanager.samsung_20200827
Tja Då det knappt används längre så funderar jag på sälja, allt ingår, kvitto och kartong finns. Oculus Quest 64GB (VR-glasögon) 4000kr eller bud.
japp S10e med dessa specs (minus mindre batteri) hade varit nice, dock kanske jag klarar det då One Hand Operation + gör det betydligt enklare att...
jag funderar faktiskt på denna enbart för SD865 och inte behöva tänka på det man går miste om med importera Samsung SD865, synd att de envisas med...
jag använder mina fortfarande, inget att klaga på när det kommer till passform...bara hoppas de fortsätter med denna typ av lurar, sitter grymt...
nej.
noterat, avslutar imorgon kl 18.
fortfarande OLED som gäller ett bra tag till... [MEDIA] View: https://youtu.be/g2eBansSScM
Tja har denna Gimbal över, jag har använt den 1 gång ca 1 timme. DJI Osmo Mobile 2 (Kamerastativ) 500kr, köp nu 600kr.
oanvända, bara uppdaterat firmware, kom aldrig till användning. 1200kr eller bud. Voyager 6200 UC - Bluetooth neckband headset Plantronics...
man får uppdateringar precis som vanligt men skiljer sig när det kommer då det är annan hårdvara, tror ni folk utanför Sverige uppdaterar sina...
main kameran är som S20, ultrawide som Z Flip/Fold2 (mindre sensor) och zoom en 8MP sensor, så lite sämre uppsättning men kanske fungerar bra ändå...
Allt är gratis, kör på gratis varianten av NiceLock, installera hellre Disconnect Pro så ser du ingen reklam i appar. Disconnect Pro Privacy and...
kunde ej fick redigera min S20 annons istället... annars nära beställa från utlandet, kanske avvaktar lite till...:)