Separera namn med ett kommatecken.
"You can’t shift the play order around unfortunately, but you can see what’s coming up and skip down the queue if don’t want to listen to the next...
Ær det någon som kan førklara hur queuefunktionen fungerar? Jag antar att den ska fungera som på Spotifyklienten på dator dvs att man lægger till...
"They didn’t say an exact time or date, giving us only a cryptic “1H 2010″. What that means, folks, is that the update could come January, or the...
Får vi tillgång till betalapps med 2.1 releasen?
TY! Något jag stør mig på med nya uppdateringen ær att jæmført med førra så fick man bort "previous - play/pause - next" knapparna nær man...
Inga problem før min Hero, nyligen rebootad dock.
Hur gør man det? :)
Hoppas det inte är långt kvar då för den "riktiga" rom'en :)
Ursækta spam men någon som kan tipsa på en bra uploader på twitter før bilder æven som ær lagrade på telefonen (inte bara som tas direkt)? :)
Windows?
Kan någon tipsa mig om ett bra rss program med bra widget? :)
1. Väder 2. HTC-msg widget 3. Peep 4. HTC-klocka/väder plus 8 widgets(gmail, youtube, google maps, google skymap, barcode, spotify, listen,...
Hur kan det försämra? Tycker det blir jobbigt att köra när det börjar gå långsamt men ska man bara härda och det kommer verkligen lösas av sig...
Avinstallerat programmen jag skaffat senaste 24 timmarna plus reboot, flyter på som vanligt nu :)
Nej har inte installerat något på kortet .. Aja, får omstarta och ta bort lite apps, se om det hjälper.
Köpte ett Class2 igår, tycker mobilen har blivit lite segare sen dess. Vet inte om den cachar på minneskortet eller om det är nån app jag kan ha...
Undrar om man kan ändra namn från me till valfritt när man kollar på historikträdet i sms man haft med kompisar :) tack på förhand!
Läser följande idag: "Android finns i två olika skepnader, dels grundversionen som är helt fri från skal och annat och dels i specialgjorda...
Är detta knutit till ens Google konto så ifall man ominstallerar telefonen så har jag kvar allt när jag startar upp den igen och använder mitt...
Jag har en fråga ang. cachen, om jag laddar ner en låt till offline playlist och tar sedan bort låten från min playlist på datorn, låten...
TY!
Går det få HQ utan som standard? Isf hur? :)