Separera namn med ett kommatecken.
fick också sådär förut när jag flashade men minns tyvärr inte vad jag gjorde ... har för mig att jag "hängde kvar" och lät den "ladda" ...tror...
oj vad jag lät tjatig :P ... tack för all hjälp ! det är alla ni människor med dessa kunskaper och vänligheten att hjälpa andra som får detta...
wow ... tack för den utförliga beskrivningen. Så som det är nu med just skype så kostar det att ta emot skype samtal (skype lite på market)...
hm.. ska verkligen GPS'n vara så crappy ? att den endast fungerar när man är ute? gpsen på min gamla nokia hade gps signal även inne och den...
Nu fungerar inte min GPS!!!! den vägrar hitta signal ... någon som har en "original" Radio fil? har tyvärr ingen backup då jag gjort fler...
Hej. Undrar bara om ni har märkt av en stor skillnad mellan att partitionera SD kortet och att inte göra det när ni kör på en rom exempel 2.9...
jag rekomenderar dolphin som browser ... har testat steel, opera mini och den vanliga och tycker personligen dolphin är snabbast.
äsch ..jag går bara in på vanliga www.sl.se och kollar reseplaneraren dära.. fungerar utmärkt :P vore iofs kanske smidigare med SL applikationerna...
har också lagt in nya radion och jag säger bara wow ..hade inte lagt in någon radio tidigare utan la in den direkt över HTC original. verkligen en...