Separera namn med ett kommatecken.
2400:- är det högsta budet :)
Nexus 4 i nyskick med kvitto samt garanti och alla tillbehör som följer med som standard. Du kan även få ett par a-jays three hörlurar med. Och...
Någon som är sugen på en fin Nexus 4?:)
2400 bjudet via PM från användare Aramis!
Bump :)
2100 + frakt bjuder via PM och är det ledande budet.
Noterat! Föredrar också att ses :)
Tjena! Skulle vilja sälja eller alternativ byta min Nexus 4 mot en Galaxy S4 + en summa kontanter från min sida (Färg på s4an spelar ingen...
Kan eventuellt vara intresserad av byte, hur mycket tänkte du lägga i mellanskillnad?:) MvH
Ingen uppdatering av Play här.. :(
Jag vet inte riktigt, hur mycket skulle du vilja ha? Jo det är en bit, jag tänkte om vi skulle skicka mobilerna till varandra? Har en del...
Bor i Uppsala och japp det är 16gig. Den är inköpt på elgiganten i Uppsala någon gång i januari, har alla tillbehör, kvitto/garanti o självklart...
Inte intresserad av att byta mot en Nexus 4 i nyskick + en slant i mellan?:) Mvh
Nexus 4 + pengar i mellan? Nyskick, alla tillbehör, kartong & kvitto finns. Köpt i Januari från elgiganten. Mvh
whaaat?:O
Nexus 4 i nyskick + pengar?:)
Ehm hur mycket syftar du på att en Xperia Z samt Nexus 4 går på på blocket? Nypriset skiljer sig cirka 1000. Och nej håller inte med dig alls :P...
2000-2500 i mellanskillnad??!
Jag vet inte riktigt hur mycket skulle du vilja ha? Säg det du, lättare så :P
Har en Nexus 4 i nyskick, intresserad? Lägger självklart en slant imellan.. MvH
Du är inte intresserad av byte mot en Nexus 4 i nyskick + pengar? MvH
Vad snackar du om?? Vilka uppdateringar kommer efter 5-6 månader? Och vilken uppföljare?
Kan nog garantera dig att Htc One kommer vara kvalitet rakt igenom. Flera som har "reviewat" den har sagt att den är den bäst byggda androidluren...
Nexus 4 + pengar imellan? Är precis som ny och har kvitto + allting som följde med vid köp. MvH J
Nexus 4? Eller kanske en Galaxy S3?:)
Den är din för 750!
Han som vann budgivningen verkar inte svara nu även fast han har varit inne när jag skickade sista meddelandet. Så du vinner budgivning med ditt...
Budgivning avslutad. 750 + frakt är vinnande budet.
Ledande budet :)
Noterat och det nu ledande budet! :)
Bump....
Okej, och glömde svara på din fråga, självklart kan du få testa Ps3et jag har en kontroll som jag kan låna och visa. Jag har hans ps3 hemma hos...
Det finns ingen chans att du skulle kunna komma tidigare än så? Kanske eventuellt i morgon eller onsdag? Mvh
Ja, det är slim. :) Mvh Och det ledande budet är 600!
Säljer en kompis Playstation 3 160gb. Det som medföljer är kartong och spelet "Haze", vet inte riktigt vad det är för spel men men.. Inga...
En fråga till CDON, ni har inget liknande erbjudande på gång för Htc One?:) MvH
Blir nog en Htc One för mig istället..
Verkar som eventet är försenat?:O
Jupp, bara 25 min :)
24.00 inatt :)