Separera namn med ett kommatecken.
Funkar bootloader relocken?
Hur är det med att låsa bootloadern igen? kommer det synas att man varit och pillat ?
Tänkte om någon kunde tipsa om en enkelt root guide för våra fina Xperia v. vad jag kunnat läsa på xda är att det inte finns något riktigt enkelt...
Har nu fixat ett nytt simkort och innan man vet ordet av det , börjar det funka precis som det gamla. Jag har 3g/h/e etc. men när man ska ladda en...
Blackice
Länken till wallpaper funkar inte :((
Såg även en tråd om detta på xda, så vete tusan om det operatörs relaterat.
Har samma problem, jag fick tillslut nog så jag tog reda på den exakta tiden och ställde in tiden manuellt.
Tur man testade den nyaste, den första var mindre bra
Nice! :D
Har haft min DHD sen den 4/3, Hade innan detta en hero som var rootad och flashade roms minst 2 gånger per dag. Men nu är jag osäker på om jag...
Behövs verkligen ENG S-OFF? Kollat på clip på youtube av utvecklaren och en annan snubbe. Dem körde bara root, Radio S-OFF, sen rom manager och...
Har nu lämnat Heron, och gått över till en DHD :D är riktigt nöjd med uppgraderingen. Men visst det svider att lämna heron. Även fast den inte är...
Nu har jag möjlighet att byta ut min HTC Hero mot en nexus one för en summa på cirkus 500-1000 kr. Min fråga lyder är det värt de?
Förstår ju dock inte vad jag gjort galet. Flashat och rebootat enligt instruktionerna
Samma här. Inge vidare alls
Såg detta också efter en sökning igår kväll! :)
Som topic lyder , har någon denna fantastiska rom kvar på datorn? Hade den på datorn igår men gjorde sedan en ominstallation. Och tänkte inte på...
lås löste de med att plocka bort batteriet
Ta en titt på rcmix på xda den är riktigt grym !:)
Är det bara jag som har problem med launcher pro och bettercut på 2.1 (offciella) Bettercut kan inte redigera genvägar som den kan på tex...
Har 63.18.55.06EH6.35.06.18 som funkar fint på andra rom:s men inte denna -.- jag har aldrig flashat radio heller för jag vill helst inte ha en...
Denna rom:en är riktigt snabb :) dock får jag totalt jäkla skit speeds på mitt wifi med både vanilla och hans chocolate verison, typ 1.2 i ner och...
Kör du RC4?
Fasen va härligt elelinux :) denna ROM verkar lovande blir till att flasha när man kommer hem
Känns som om jag behöver flasha ny radio ,vilket jag inte vågar :(:eek: känns som om allt kommer gå åt helvete... Skulle uppskattas mycke om någon...
Testat denna launcher på en hel del vanilla rommar och jag säger bara WOW! den är sjukt snabb :) Det ända lilla lagget är när man trycker upp...
En snabb fråga Elelinux. Kan man bara välja ADW launchern? eller finns det andra launchers i ROM:en?
Verkar ju rätt trevligt med mycket bättre passningstid får nog ta och beställa ett :) 179 kr är ju ingenting :D
Har samma problem :( samma med villian 5.4 :/
Har denna romen apps2sd?
Installera denna ROM:en(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636092) så får du 710 MHz verkar riktigt stabil har testat den nu under...
Gött bara till att testa :D
kimera 1.6 kommer snart upp på xda med den kernel som tillåter 710 MHz:) verkar rätt trevligt :D
Rommen är rätt snabb,det enda som är lite för långsamt för mig är när jag skriver..fast det kanske inte är möjligt på 2.1 rommar? har testat typ...
Tjena! har haft min hero rootad ett tag nu så fick jag för mig för att sälja skiten så jag gick tillbaks till min nandroidbackup och sedan...
Word på den bilden ..rätt sugen på att sälja heron och köpa något nytt utan namnet HTC :S
Hej vet att det finns en massa trådar om detta men jag är verkligen osäker så är man.. vad jag har förstått så flashar man radio på samma sätt som...
Har en fråga ang Apps2SD startar det sig automatiskt när man installerar denna rommen? eller hur gör man?
Tackar så mycket för tipset :D