Separera namn med ett kommatecken.
Separat. Utveklarna kan välja att lägga upp sina apps där.
Haha.. Posthuntingthread, GO!!! Hmm.. Det är 3 som kommer efter två va?
Du måste tyvärr hämta uppdateringarna genom emulatorn, så länge du inte har root/utlänskt sim-kort till mobilen.
För tillfället så finns flash endast till Nexus One. Alla telefoner med snapdragon (eller dylikt) och 2.2 ska klara Flash.
Man kan ju undra om de parkerade så medvetet..
Avataren får vara max 80x80px. Därför har det inte fungerat.
Ställ in APN-inställningar enligt länken som Lullebulle skrev.
HTC Dream kör 1.6.. LG GW620 kör nog också 1.6 tror jag.
Den fick 1.6 officiellt, och det finns custom 2.1-rommar till den.
Inget releasedatum släppt ännu. Evo är i princip en HTC HD2 med Android.
Drocap (Inte Drocap2) fungerar på vissa orootade lurar. Kan vara värt att testa. Finns dock inte på market.
Det är den senaste som du kan få utan att bryta garantin.
Finns redan en tråd Här.
Det kommer till alla android-telefoner. Om det fungerar bra är en annan femma.
Desire HD släpps snart, vilken ska vara en europeisk version av EVO.
Fungerar inte på svenska näten.
Den länkar till market. De apps som är gratis där är gratis på market mao.
Min moppe är trasig..
Även jag tycker att antalet forumdelar börjar gå lite över styr, och det fungerar bra som vi har det för tillfället. Ser mao gärna att det är kvar...
Har du ett 3000mAh-batteri i fickan eller är du bara glad att se mig? :p
Stackars Kosmiq fick inte ett betyg den här gången heller.. :p 10/10@FlyBob Rätt så meningslös tråd egentligen, då det bara är samma personer...
Det är inte hugget i sten, men androidtelefoner får oftast endast en större uppgradering från respektive tillverkare. Jag tror att du blir...
Mina yngsta bröder tycker att denna app är jättekul. :) Fungerar bra på min spica.
Att aktivera USB Debugging kan i vissa fall fungera.
Handbrake vet jag att många använder. Gratis.
Länk till sökmotor. Resten kan du nog lösa själv. Som sagt, Inga wares här på forumet.
Spelade detta förut.. Klarade ut det. Rätt så kul tidsfördriv.
Det är fullt möjligt att låsa en android-telefon. Min var låst till telia när jag köpte den. Den har i alla fall som jag varit med om varit olåst.
Har du kameran mot en mörk yta, eller håller något för den när den startas, så försöker kameran att komplettera detta. Då blir den väldigt...
Jag tvivlar på att Desire kommer att få några flera större uppdateringar vad gäller mjukvara. Annars är det helt klart en kompetet telefon.
X10 har en bättre kamera. Wildfire har större skärm (dock samma upplösning) vilket kan vara bra när man surfar.
Sar-värde spelar väldigt lite roll i moderna telefoner. sar mäter hur mycket värme strålningen utvecklar i kroppen (watt per kilogram), och alla...
Mitt tips är att köpa från tyskland om du vill vara säker på varan, och komma undan så billigt som möjligt.. T.ex:...
Jag åt glass på smultronstället idag. :)
Svar på fråga två: Det är en standardvarning som kommer upp vid aktivering av vilket tangentbord som helst. Det är dock sant att möjligheten att...
Ojsan.. Skrev lite snabbt där.. Bilderna ska vara 640x480px på lowresmobiler, eller 960x800px på highres. Det går förstås att använda andra...
Jag har testat SwiftKey nu i någon vecka. Fungerar mycket bra generellt sett, men den har svårt för att gissa ord som inkluderar åäö.
Intresannt. Det var mer än jag visste.
Min mentala ålder är visst 19 år högre än min faktiska ålder.. :/
Jag anser att ext2 är ett bättre val än ext3/4 av den enkla anledningen att det inte är journalförande. Ett journalförande system skapar...