Separera namn med ett kommatecken.
Om du fortfarande vill köra standardappen för SMS kan du ladda ner appen SMS Popup, den fixar en popup där man kan svara direkt.
På den officiella Facebookappen trycker du inne i appen på menyknappen > Inställningar > Aviseringsinställningar > Vibration.
Säker på att du inte kan låsa upp bootloadern? Om du syftar på att det i servicemenyn står "no" så är det en bugg som tillkommer när man rootat...
Japp, svenska finns att välja som systemspråk.
Tänkte bara flika in att jag har samma problem med RT-56U som jag hade med DIR-655.. tappade runt 40% över en natt med WiFi igång. Nästan så man...
Finns det någon sida utöver appspot.com att se changelogs för nya nightlies? Känns som att den sidan har legat nere nästan hela tiden senaste veckan..
I SwiftKey 3 betan finns det två nya teman som liknar standard ICS-temat. Rekommenderas!
Något irriterande att tiden i batteri-info hamnar fel måste jag säga. Har det alltid varit så på CM9-nightlies? http://i42.tinypic.com/ny7hqb.png
Om du som jag föredrar den inbyggda SMS-appen så kan jag rekommendera SMS Popup, den fungerar riktigt bra och har också en Quick Reply-funktion.
Är det någon mer än mig som inte kan längre kan ändra ljusstyrka genom att dra åt notifikationsfältet åt sidan? Fungerade på tidigare nightlies...
Det är väl just det CM9 Music är? En tidig version förvisso. Apollo är bara det nya namnet på appen.
Problemet för mig är dels att telefonen inte går ner i deep sleep med WiFi påslaget. Ligger den låst över natten så kan den dra uppemot 40-45%....
Kör på defaultmodemet, LPH dvs.
Fick märkbart mycket bättre batteritid med 120322 nightlyn, telefonen har dragit 14% på 12 timmar, förvisso med ganska så sparsamt användande...
Oj, hade missat ditt svar. Stort tack!
Lust att dela med dig av din AppDrawer-ikon? Är inte så vidare förtjust i den som följer med Suave-temat till Go Launcher nämligen. :)
Jag är en sån person som vill ha ordning och reda på mina appar, och därför sortera de flesta av dom i mappar (i appdrawern då d v s), något som...