Separera namn med ett kommatecken.
Något för Elon Musk det här? Framtidens laddare för Tesla...? Elbilvits från sjuttiotalet. Olle: Jag har köpt mig en ny elbil. Janne: Hur långt...
Forget About Cables and Charging Stands With Revolutionary Mi Air Charge Technology – Mi Blog
Got You...! Nej, annan stad, dock bodde jag i Gbg. under min studietid för 50 år sedan, Bangatan och Gamlastan. Gbg, världens trevligaste stad,...
Lite svårt det det där då jag inte vet om vi tillhör samma liga av användare. Jag är 74 år gammal, och tillhör nog den lite mer tråkiga sidan,...
Det var det samma på Telia en gång i tiden, (vet ej hur det är i dag), men samtalspriset flög åt himmels en månad efter påfyllning. Vet ej hur det...
Just det. Mitt svar baserar sig på att undvika att använda primärtelefonen till alt möjligt, (det motsatta av ursprungsfrågan). Mao, nyttjande av...
Jo men det stämmer, allt du köper för pengar eller reklampoäng av TopUp är giltigt "hur länge som hälst", dock får du logga in på ditt konto och...
Nej, varför då? o_O
Jag är på din linje till 90%. Aldrig mer något flaggskepp, gör mig sjösjuk. En tre års gammal 10-15K lur är tre år gammal hur man än vrider och...
Du måste ändra enhetstyp på pluggen från vägguttag till lampa. I GH appen, klicka pluggen det gäller. I enhetsinställningar, klicka Enhetstyp....
Jag har fastnat för Motorola. Har en tre års gammal Moto G6 Play (lågstatus billiglur) som har tjänat mig till 110%, så jag tänkte köpa en Moto G9...
Jag har en ålderspensionerat Samsung Note 2. Skall väcka den till liv och kolla.
Den här funktionen är rätt så nyttig för mig då jag ofta gör långa screenshots. Den ligger i en inställning som Motorola kallar "Moto > Moto...
Problem solved! Fick svar i ett annat forum, funktionen finns redan på min telefon. Bara att aktivera den, behöver ingen app. Fungerar briljant!
Jag söker en app som kan ta ett screenshot av den delen av en sida som inte visas på skärmen, "Scroll Capture" tror jag det heter. Jag har testat...
Jag utgår från att @jimpa77 redan har lagt till enheten i Deltaco appen.
Gissar du har klickat + täckenet i GH appen > Konfigurera enhet > Fungerar med Google > Lägg till ny > Scrolla ner till Deltaco och klicka?
Det här är nog inte vad du är på jakt efter, men jag tar den med... Behövde en termometer på min inglasade balkong så potatisen inte fryser....
Lite O.T, men i samma "gata" dock. I mitt fall så reser jag inte så mycket längre, men när jag fick min första DualSIM för sisådär tio år sedan,...
Undrar om det här är en motåtgärd baserad på Amazons inträdane på den svenska marknaden? För att klara livhanken...? Först CDON, och nu...
Jag har en tre års gammal Moto G6 Play som jag är mycket nöjd med, utom jag fick bara en Android uppdatering, Android 9.0. Har verkligen lust att...
Håller helt med om den saken! Min förtjusning i ett sånt koncept är också rätt så marginell. Så marginell att jag alltid styr undan prylar som...
I dag upptäckte jag (för mig) något nytt...! Är på sök efter en liten pennlampa, och på Elgiganten fanns många olika ficklampor, dock med...
Ser i en tråd i ett annat diskussionsforum att det är oroväckande många som meddelar att deras Google Nest Hub har "dött" efter en uppdatering för...
Jag har över åren köpt en del småelektronik på Lidl, kvaliteten skrämmer mig inte alls. Nu senast en liten ficklampa till 39:- Jättefin till det...
Att prata med en manick, typ mobiltelefon eller högtalare, är ju ett av huvudteman i det här forumet! Vad man pratar till för fabrikat är en annan...
Men då är du väl medlem av en lite fel forumsgrupp...?!
Ja produkt säkerheten var en av orsakerna till min fråga. Mindre risk för fake CE-märkning, med t ex branfarliga ladare etc. Sen tänkte jag på...
Amazon har man väl en viss facit av vad som händer på de marknader de är representerad... Pga deras otroliga sortiment, till mycket...
Jag har lust att komma med lite åsikter om att handla i Sverige vs utlandet. OBS!! Det här är inte politiska åsikter alls! Enbart åf kund...
Jag har själv inte utomhusvarianten, men flera inomhus, båda enkla och dubbla i snart ett år nu. Kan säga jag är mycket nöjd. Iom dom använder...
Tackar för tipset :), dock har jag hittad en tråd av relativt nytt datum, som fastslår att det inte finns någon nyare version än 5.1 till Y6:an....
Nej, den här vill sig inte. Beskrivningen var iofs båda enkel och rakt fram, dock när uppgraderingen skulle starta avbröts det med ett...
Jo men det är precis vad jag är ute efter. Är i process... Hoppas jag får det att funka. Tackar! :)
Jag har en ålderspensionerad Huawei Y6 ll Compact med Android 5.1. Den används bara till olika Smarta Hem projekter, (i flygläge utan SIM kort)....
Visstnog några buggs i denna uppdateringen. Ser i ett annat diskussionsforum att rätt många har förlorat knappen till "Routines" på GH startsidan....
Jag styr mina enheter med en Google Nest Mini i vardagsrummet och en Nest Hub i sovrummet. Nest Mini är en rätt så smidig liten enhet som funkar...
Du snackar om lampsymbolen, jag snakkar om att styra varje lampa separat med röstkommando eller appen. Eller?
Men fortfarande förstår jag inte vad du menar med att det inte går att ha dem separerade i samma rum.
@jnsson Om man trycker på "Uttag" och sen på kugghjulet så kan man ändra enhetstyp från "Uttag" till "Lampa". Den får då lampsymbol i GH kartan...