Separera namn med ett kommatecken.
Jag har samma problem och det stämmer som du säger att det är de kontakterna som har bilden från facebook som gör att telefonappen crashar och...
testat andra webläsare? Opera mobile är helt underbar på DHD, scrollingen flyter på ett oandroidiskt sätt
Jag hade problem för ett tag sen med, dock bara i google maps. Avinstallerade google maps uppdateringen i market och installerade den igen, och...
Undrar om meddelandenotifikationsbuggen är fixad..
och väderprognos! I like
ska man fortfarande ha usb debugging på effter uppdateringen?
jag fick skitkass GPS-täckning efter jag installerat (och avinstallerat) BRUT-modden till google maps. Det löste sig efter jag installerat ett...
funkar klockrent!
Jag mailade till HTC och dom svarade en timme senare att jag skulle testa plocka ut batteriet, vänta 5 min och sen testa. Det funkade, magi....
Tja, idag slutade min DHD vibrera, den vibrerar varken när det ringer, i spel eller när man trycker på knapparna som den gjorde innan. Jag har...
Har hittat ett program som funkar nu, Motion & Sound Alarm, men nu har jag stött på nästa problem: Skärmen måste vara på för att accelerometern...
Tjena, nån som kan tipsa om en rörelsedetektor-app? Jag menar inte rörelse i kameran, sådana hittar jag massor, utan accelerometern/g-sensorn ska...
Nu har jag testat själv och RL Watcher fungerar inte :( Någon som känner till nån app som skickar ett SMS till ett förinställt nummer om...
Jag röstar för!
Tack, vad bra. Du orkar inte testa om RL Watcher funkar? Det är gratis och länken till market finns i mitt första inlägg..
Hej, någon som vet om 8300 har accelerometer? Och är det någon som har testat hur bra GPS:en fungerar? Jag tänkte köpa en 8300 och använda som...
Ja det funkar bra, man kan skicka sin position, bilder och videos på ett smidigt sätt också. Det bästa är att man inte behöver skapa ett konto och...
så felplacerat är det inte, hoppades mest på ett svar som "det finns redan inbyggt i sense på DHDn. dryg-smurf
I min lur som för övrigt funkar superbra kommunicerar jag med folk via msn, skype, whatsapp, sms, facebook och gmail. Finns det någon app som...