Separera namn med ett kommatecken.
Säljer min Gear S2 Classic som är i mycket bra skick. Inga repor eller övrigt direkt slitage på den. Sitter en metallänk på nu och det ingår även...
Tips på skärmskydd som täcker hela skärmen?
Ser inte att det skulle vara några problem med detta skalet att ha ett skydd som täcker hela skärmen. [ATTACH]
Fick min 64gb rymdgrå igår. Köpte ett Belkin skärmskydd direkt från Apple samtidigt så jag drog av skyddsplasten och satte direkt på skärmskyddet...
köpte detta paket när jag bytte hdd-kabel på min mid12'a. funkade väldigt bra....
AOD har jag med. Tittar jag på batterianvändning så ligger OS på 17%, Enhet i viloläge 8%, Skärm 6% & Android-system 6%.
Gick och la mig strax efter 22 igår med 100%. Vaknade 0600 och hade då 71%.
Jag har en Samsung S5 till salu som är låst till 3. Rootad med Cyanogenmod. 900:- [IMG]
Någon mer som upplevt att det drar mer batteri efter senaste uppdateringen? Hade drygt 30% när jag la mig och endast 8% kvar när jag vaknade. Ca...
videoklipp fryser efter ca 10sek. gäller sånt jag filmat själv, instagram och snapchat. på youtube funkar det men hamnar ur synk.
inställlningar/låsskärm och säkerhet/inställningar för säkert lås/smartlock
har du någon betrodd enhet ansluten?
min s7e har tappat ljudet två gånger nu. inget ljud från några sociala medier eller spotify t.ex. en omstart löser problemet.
Tack! Var min gear s2 som jag hade satt som betrodd enhet, så när den var ansluten så låste den upp telefonen..
när jag väljer att låsa upp skärmlås med fingeravtryck så funkar det en gång. nästa gång så kan jag låsa upp den genom att bara dra på skärmen....
Samma här!
Jag pratade med 3 precis och han jag pratade med sa att just den modellen jag beställt (S7 Edge guld) skulle de få in den 11 mars och börja skicka...
Jag använder paranoidandroid och tycker det funkar bra. Första gången jag rootar, så har tyvärr ingen erfarenhet av andra rom. TabletUI är sådär...
[img] [img] ROM: Paranoidandroid Theme: Paranoid Darkness Klocka & väder: Ultimate Custom Clock Widget
Så här ser min ut. Men jag vet inte hur jag ska få 24timmars visning på klockan... kör med mClock. [img]