Separera namn med ett kommatecken.
Ok ska testa en fabriksåterställning. Men jag håller med att mobilen är definitivt snabbare.
Min batteritid har försämrats som fan under användning. Och det går inte att avaktivera bloatware längre. Fyfan vad jag ångrar att jag uppdaterat....
Vet nån om det är möjligt att gå tillbaka till Android 5.X? Eller att installera om Marshmallow från grunden? Omformatering hjälper inte i mitt fall.
Jag uppgraderade till MM, sen gjorde en backup, sen återställde jag och aktiverade LG Backup. Mycket konstigt. Det är verkligen som mobilen får...
Kom fram till att LG tangentbord var orsakande faktorn. Ersatte med Swiftkey och problemen försvann. Passade även på att fabriksåterställa...
Installerade Marshmallow. Mobilen får attack ibland och börjar helt plötsligt uppfatta obefintliga tryckningar. Händer detta någon annan? Lollipop...
Byt till Nova Launcher. Efter det så flyter allt på bra.
När du väljer ljudlöst, välj funktionen "prioritet". Innebär att allt är tyst förutom alarm.
Verkligen. Känns som jag kör vanilla Android. Känner knappt av nån bloatware. Intuitiv design som är lätt att anpassa efter ens smak. LG har...
Japp, det gick ut. Fick tag på G3:an på annat håll istället.
Kan förstå att det vann priset. Ser inga som helst brister i min LG G3 som jag har haft i två dagar nu. Det "lagget" som många klagar över...
Bra kap! Verkar som erbjudandet tyvärr inte längre gäller. Surt att jag inte var uppmärksam.
Var hittade du det studentpriset? :O
Aja, bestämde mig för att till slut flasha min S3 LTE då Tele2 verkar inte bry sig om 4.3. Uppgraderade till SentinelRom 6.0 som baseras på CM...
Precis installerat SentinelRom. God första intryck förutom att den verkar inte hitta min 4G-nät. 3G verkar fint. Tyvärr verkar den inte hoppa till...
Haha, detta hade varit rätt så surt. Ni som har fått 4,3. Är batterilivet bättre? Min största frustrationsmoment hittills.
jag har Tele 2 GT-19305N. Fortfarande ingen uppdatering.
Grymma svar! Jag har 9305N modellen men förhoppningsvis ska det funka. Ska försöka få in en custom ROM under helgen. Kan uppdatera tråden sen o...
Kan man flasha in en Custom Rom som funkar med en vanlig S3 på en S3 LTE? Eller är det specifika roms för S3 LTE? Jag tänkte mest på den...