Separera namn med ett kommatecken.
Tycker ni ska kolla in en mycket bra kamera app som nu bara kostar 6.60 SEK [IMG]PRO Zoom Camera 5X by Popcrowd Software 10,000 downloads, 1044...
håller med! så ingen clickety click på länken för min del.
du har inte läst eller sökt överhuvudtaget här på forumet va? finns massor med trådar om att det är strul med MARKET inte din telefon. det är inte...
förstår precis vad du menar, testade nu på min i låst läge, men inget händer på volym, home, menu, back eller sök knappen, testade iof inte...
har precis samma problem, på telenor med en desire med modaco r9
För oss som kommer ihåg Segas konsol Dreamcast (även för er som inte kommer ihåg den) och det underbara spelet Chu Chu Rocket finns (iof sen 20e...
finns väl inget som heter i god tro längre? så säljaren kan lika gärna ha kvittot sälja telefonen till dig som sen blir spärrad och han får ut en...
hehe håller med om tänket men ändå du har ju tänkt att du ska gratulera personen i fråga ändå, hade nåt liknande till symbian som jag drog på på...
antagligen för att dom har avaktiverat så man kan gå in med tapatalk, men bäst svar får du väl om du kontaktar admin på det forumet?
[IMG]Nimbuzz - Call & Chat for FREE by Nimbuzz BV >250,000 downloads, 14514 ratings (3.8 avg) Free [IMG] [IMG] [IMG]IMEasy by Easyroid...
bra när angry birds snart är slut, toppen, gillar upplägget du gjort i din post :)
Själv har jag kört LCG Jukebox i många år fast då på Symbian plattformen, så jag bara gjorde en transfer på min licens så nu ska jag köra igång en...
http://www.lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox LCG Jukebox is handy media player from Lonely Cat Games. It can play MP3, AAC, FLAC and OGG music...
funkar utan problem på min desire, snyggt absolut men vad gör det när spelet i sig inte är så kul. ska lira lite mer i afton och bygga mig en...
http://www.androidpolice.com/2010/10/19/zeptolab-the-maker-of-the-top-ios-game-cut-the-rope-promises-an-android-version/ Merely four days ago,...
pixelbite: The Android version will be submitted this afternoon. Will make a post as soon as we see it live.
http://blog.winamp.com/2010/10/20/winamp-for-android-now-in-beta/ Winamp, the Ultimate Media Player, is now available in beta on AndroidTM...
inte värt att diskutera märker jag. men du ska ha ett stort tack för att dela med dig av den här nyheten till oss, har väntat bra länge nu på RR
värt att nämna kanske men man kan välja vilka mappar man vill att spelaren ska spela från, en mycket uppskattad funktion iaf från min sida. och...
gnällt? knappast. när man postar news så tycker jag det är hyffs att posta en länk vart man fått tag på nyheterna. på länken...
senaste om RR var 2010-05-31 från sidan. det var väl mer en princip att lägga till en länk när man postar news men det är ju iof bara vad jag...
skicka gärna med en länk när du ändå håller på ;)
du trycker på ? sen scrollar du ner så kommer ett guld ägg fram TADAAA ;)
[IMG] [IMG] [IMG] HTC LAUNCHES SLEEK AND COMPACT HTC GRATIA FOR EUROPEAN MARKETS LONDON, UK – 18 October, 2010 – HTC Corporation, a global...
det var så lite men har du laddat hem det från market har du ju 24h på dig att testa och lämna tillbaks det, dom drar då inte några pengar från...
funkar inte på tjejens wildfire, får bara fram musiken och skärmen ändrar lite färg. trist för henne men det löser dom nog snart
vadå hur blir den listad? ja dom gör spelet kompatibelt med heron's hårdvara, men det kan också vara så att den är för klen...
jadu det kan ju vara nåt strul med din rom. eller så får du helt enkelt leta reda på game data filerna och lägga in dom. annars pröva ladda ner...
My phone isn't listed; can I order the game for a different phone and use it on mine? If your phone doesn't appear on Gameloft's site, it is...
då kanske telefonen inte stöds, maila dom och fråga så får du ett definitivt svar
verkar som du laddat hem en pirat version, har du hittat den så kan du säkert hitta game data filerna? men om din hero är tillräckligt vass att...
nej inga länkar du får söka på egen hand
varsågod ;) funkar utmärkt på min desire.
prexix du kan även testa Rom Buddy
hahaha ja i min fantasi.. bra mycket svårare än betan
den kommer nog att kosta eftersom det tydligen finns två versioner en med ads och en utan. spelar ads versionen för fullt funkar riktigt bra.;)
Gör en mapp på ditt minneskort som du döper till te.x Roms lägg bild filen och dina roms där och starta gameboid
Missnöjd med vad? Kan vara bra att skriva vad du inte gillar så folk får veta vad du söker/saknar. Men testa chompsms och testa sök funktionen
jag fick det när jag både skickade och tog emot mms. men i slutet så blev det att jag bytte tebax till modaco r9 och har sen endast fått mms...
och roms har du? har du rätt bios?