Separera namn med ett kommatecken.
Det sa don till mig med men likt förbannat fick jag en full faktura utan avdrag för det jag betalt in tidigare.
Och jag får betala för ett jävla klockabb som skulle ingått. Man blir tokig. Borde ha nån slags policy så alla kunder får lika i den här...
Nix. Och fick betala första fakturan fullt trots jag inte fått alla grejer än. Påtalade detta och fick till svar "du har fått mobilen och det är...
Bara börja tjafsa med kundtjänst då. För mig har man ett ärende hos sina tekniker och får inte ordning på det. Det bara rullar på med fakturering....
Fick du boxen i sin helhet direkt eller uppdelad?
Ja, att den där beställningen man la 20/1 skulle fortsätta ge huvudvärk halvvägs in i april kunde man inte ana. Det är ett totalt haveri på så...
Japp!
Man aktiverar inget e-sim på klockan. Utan när man startar den för första gången och parkopplar den med telefonen lägger man en beställning på...
Nej du måste ha en QR-kod och den fick inte jag med. Fick kontakta kundtjänst och beställa hem en lapp. Tog ett par dagar.
Chattat med kundtjänst och första månaden måste alla betala? Hur när det ska vara gratis vet jag inte. Dom verkade inte fatta min invändning....
Samma för mig! Vafan! När jag ringde sa dom att en månad skulle jag behöva betala. Sen skulle det vara gratis 12 mån. Orkar fan inte hålla på med...
Japp. Skallrar era telefoner också mycket när man skakar? Läst att det är OIS och helt normalt. Tänkte inte på det förrän jag tappade mobilen i...
Bindningstiden avsåg endast mobilabb. Det var otydligt när det stod på raden nedanför klockan. Man kan avsluta när man vill sa kundtjänst.
Ligger på min faktura också. Mem enligt comviq skulle man behöva betala första månaden och sen skulle det ingå i 12mån. När.man måste betala 45kr...
Dom är så fula! Det skulle ingå 12mån men nu ser jag på fakturan att dom lagt bindningstid i 2 år på klockans abb!!! Man blir vansinnig!!!
Ja, finns ju massor på nätet. Hade ett läder till min S3 Frontier som var skönt. Samsungs egna band till den här klockan är inte bra. Nu har jag...
74 dagar sen beställning har man äntligen fått boxen i sin helhet. Sportband=skit. Plastigt, klumpigt och osmidigt.
Det här var del 3 för oss som fick del 2 i tid. Har du inte fått del 2 än borde du spammare kundtjänst nu!
Så lägger man till det i appen så har det inte ens kommit fram? Pappersavin kommer innan.
Äntligen! Tog bara 2,5mpnad att få hela boxen. Sjukt.
Ja, samma här men fick även 3 st Mystery box gratis! Helt sjukt. Karim och Anis ska även ge mig fotmassage stod det. Perfekt nu i april. (Ja,...
Och ni fick armbandet! Var fan är det för oss andra?!
Haha! Klockrent. Vi beställde boxen i januari och imorgon är det april och vi har ännu inte fått alla delarna. Tycker det är smått komiskt. Och...
Alla delar som i även armbandet?
Armband än någon? Skulle skickats vecka 12. Är vecka 14 nästa.
"Jag tror jag betalade min faktura förra veckan, så pengarna borde vara påväg, har jag för mig"
Phonegeek skriver ju att kundtjänst säger att alla ska ha fått. Därför jag undrar ifall det är så att några har fått. Annars får man starta...
Har någon fått armbandet?
Du skämtar. Jag orkar inte. Så glad att jag fick del 2 och lider med er som inte fick. Är så trött på den här skiten nu rent ut sagt.
Jaha ja ny vecka nya bedrövelser. Det blev inget armband förra veckan som utlovat. Får se vad som händer den här veckan.
Hur har det gått för er som inte hade fått del 2? Har ni fått någon ny info? Och finns det någon som har fått del 3?
Inget armband än.
Någon som fått armbandet än?
Hoppas att det löser sig för er. Om det finns flera här som inte fått del 2 kan man ju undra hur många av alla som köpte som inte fått? 20%? 60%?
Del 3 kommer denna vecka eller?
Inte ett dugg intresserad av att kunna ringa med klockan. Ville bara testa då det ingick. 45kr är pisspengar men känns surt att bli lurad.
Startade ny chatt. Den personen sa att det ingick men jag fick betala första månaden och att det sen skulle vara 12månader fritt. Deras kundtjänst...
Nu säger chatten att abonnemanget på klockan inte alls ingick i mysterybox?? Ingick inte det i 12månader a 45kr??
Snyggt. Hoppas du får reda på vad som gått fel.
Ja herregud, så glad att jag fick förra veckan. Mitt hjärta hade inte pallat 2 veckor till av stress! Lider med er! Bedrövligt skött detta!