Separera namn med ett kommatecken.
Har senaste versionen och skulle säga att testet inte gick så bra. Lyckades ibland få 0.0 men var inte stabilt.
Provar! Tack för tipset.
Yes, min flickvän som har luren har i princip problem i varje samtal hon har där hon kommer åt samtalsknappar... Någon som vet om man kan åtgärda...
Tack! Vi testar att gå ur själva samtalsvyn och ser om det i alla fall funkar bättre.
Hej! Är det någon här som har problem med att skärmen låser upp sig när man pratar i telefon? Kommer åt mute, paus, osv. medan samtal är igång......
Jag hade åkt och känt lite på bägge, dom är väldigt olika i storlek. Jag har en Xperia 1 och har varit nöjd, men tycker att skärmens längd inte är...
Blir ändå Comviqs deal på 11T Pro, en av de få deals på mobiler + abonnemang som är prisvärt enl mig.
Tele2 - väldigt mediokert skulle jag säga! Nästan dåligt till och med :)
Vilken tycker ni man ska välja - S21 eller Xiaomi T11 Pro?
Rätt tråkig kampanj, två bästa fortfarande julkampanjen!
NN07, Asket är några av mina favoriter när det kommer till design och hållbart.
Är lite inne på just Comviqs juldeal. Har läst lite om Xiaomi har (trots 5000mah) relativt kort batteri och sämre kamera än Samsung? Någon som...
Okej, damn... Vilken sjuk deal dom andra EU länderna åker på. 650€ för en flaggskäppsmobil och flaggskäppshörlurar...
Bra fråga. Någon som vet? :)
Okej, så praktiskt för oss så får vi inte lurarna? Och det gäller oavsett vart vi importerar ifrån? Mvh
Hej, Någon som har erfarenhet att beställa från Mediamarkt.de? Med Mediamarkt får man ju fina hörlurar med. Gäller inte Fnac.
Hej, Jag verkar inte vara ensam om att Netflix fryser efter uppspelning i två sekunder av media (kanske bara HDR-media). Måste starta om mobilen...
Hej! Alltid när jag skall ta foto i mörkare scener får ljuskällor stora "glorias" runt sig (se bifogad bild). Kan man göra något för att inte få...
Det skalet från Krusell är riktigt bra, satte på det idag. Köpte något skräp från Fyndiq innan som blev grisigt så fort man höll i telefonen.
Hej, det kan du stänga av. Det är Googles sökbar som studsar upp ibland. Håll inne på skärmen, visa snabbsökruta. Däremot om du vill ha kvar...
Är väldigt nöjd med kameran.[ATTACH] [ATTACH]
Hej, Tack för era svar. Efter flertal recensioner som ger telefonen mellan 8-9 av 10 beställde jag telefonen igår. Fick bli en grå samt ett par...
Hej! Jag är väldigt sugen på att slå till på telefonen och vill gärna veta mer vad användarna här tycker! Ni får gärna skriva er sammanfattade...