Separera namn med ett kommatecken.
Har haft min i några veckor nu och är mkt nöjd! Men börja med att köpa skal/fodral för den är hal som en ål och sticker direkt!
Instämmer med att den är hal som fan! Och storleken gör att den är ngt svårbemästrad i vissa situationer. Man kommer oavsiktligt lätt åt knapparna...
Japp, har kollat pdf och alla tre är med :)
Yes! Siba är på G nu! Z5, actionkamera o Hörlurar! Blir gött att pyssla med på måndag :)
Vet inte om det är samma lurar som Telia erbjuder? Dessa vi får är Sony MDR-10RC (995:-) ?
Fick ett mejl från Siba i fredags om att leveransen var försenad till den 17/11 och att jag som plåster på såren får ett par Sony hörlurar, värde...
Bokat o klart. Tack för tipset! :)
Fabriksåterställning löste problemen här. Har gått perfekt i drygt en vecka nu sedan jag gjorde den.
Telia OTA Idag (8/1)
Ja jag menar exakt vad jag skrev! En On/Off knapp (app) direkt på startskärmen! Om du bara vill vara otrevlig så biter det inte på mig, tyvärr!
Det råkar möjligen inte finnas ngt enkelt sätt att byta från 3G till 4G och tillbaka igen? Utan att det ska behöva vara omständligt? Jag tänker...
Ja det blir originaltangentbord. Men det är ju bara att öppna t.ex Swiftkey o lösa det problemet direkt! Vad dessa 699,7 MB som installerades...
Sony PC C funkade inte! Däremot gick det lysande via SUS :) Men vad innehåller alla de här 699,7 MB som den installerade? Om det bara var för en...
Hittat uppdateringen, men den går inte att köra igenom! Jag bes hela tiden återkomma/försöka senare! :(
Jag kan inte ens starta skärmen! Den är helt död! Nu står det om en viss uppdatering i en annan tråd här som tydligen/kanske ska kunna hjälpa...
Ungefär samma problem här! Oftast sent på kvällen så låser den sig och det är omöjligt att få liv i den utan att behöva göra en tvångsomstart! :(...
Vill bara sälla mig till skaran av folk som haft Z några dagar nu och jag är mkt nöjd! Helt suverän! Detta enda minus så här långt är att...
Peppar peppar ta i trä! Jag har kvar min efter drygt två års användande och är fortfarande supernöjd! Brukar normalt byta med 1 - 1½ års...
Jag "lurar" [ordvits] på att byta min X10 mot en Arc. Vad får jag då som jag inte har idag? :)
Samma här! :)
Vag jag förstår så sopar denna uppdatering "rent" i telefonen? Men om man bara vill behålla kalender och telefonkontakter, räcker det då att...
Vad har/hade farsan för lur då? Är det en X10 så kanske vi kan dra slutsatsen av att felet ligger där? ATG har ännu inte hört av sig till mig!
Skriv gärna här när du fått svar så slipper vi mejla dem allihopa. :) Edit: Jag har mejlat dem också för säkerhetsskull!
Jag har testat nu med Live, men jag får som du bara ljud och ingen bild. Bara den "grå massan!"
Jag har inte ATG-live under sommaren, så jag kan inte testa! Betalar i augusti igen. För det går väl inte att kolla utan abonnemang i mobilen?...
Jag har tappat allt också! :( Och inte f*n går det att synkronisera och få tillbaka ngt heller? Varken från SE eller Gmail? Allt finns där, men...
Ja det har gått många månader nu utan att de rättat till detta fel! :(
Jag ryckte av mitt copterskydd för 1 år sedan! Det fick bara sitta på i 1 vecka! För min del så fungerar det mycket bättre utan något skydd på...
Som en mkt konservativ människa så är givetvis Text TV appen den viktigast i min samling! :) Reseplaneraren inom västtrafik används ofta flitigt...
Nej det verkar vara fel hos alla de 5 vi har här iaf! :(
veckonummer finns, men nu visar den fel vecka! :(
Har alltid öst beröm över denna telefon! Men sedan senaste uppdateringen så är inte min X10 sig lik heller! Först la kalendern av, sedan omstarter...
Det märkliga var att bara 1/3 av mina hämtningar/appar fanns där? Så de hittades direkt! Men resterande 2/3 fick jag leta rätt på själv? Ändå är...
Ja det blir nog svårt att få reda på? Men nu har jag kört en "rep" [Nu fungerar kalendern igen] och fått börja hämta om allt och synka alla...
Ska försöka med en "rep" jag också och se om det hjälper! Det är ju bedrövligt att så många ska ha problem med kalendern efter uppdatering! Vi är...
Är inte speciellt upprörd! Detta var deras första version och nu har de lärt av sina misstag och kommer igen med nyare och bättre versioner i...
Är så nöjd med min X10:a så jag ser ingen anledning till att byta i första taget! :)
163,5 MB för att vara exakt! Men ingen mer info än att det är för att förbättra mjukvaran! Jag fick iaf ett helt nytt "Market" efter uppstart!...
Står också över tillsvidare! Tänker istället noga över vad jag installerar! Vad de olika programmen behöver för behörighet o.s.v....
Blev Ebay här också! ;) 4:e köpet där nu :)