Separera namn med ett kommatecken.
Skönt när det bara är fåtal inne i denna delen. Precis, man tappar lusten helt och hållet att ta någon diskussion eller fråga om saker, för...
Let the game begin..
Jag har tröttnat en hel del. Då det mest blivit så nerspammat av vissa personer, och det är inte "kul" att behöva bläddra genom flera sidor på...
Bli inte alldeles för glad, detta håller inte länge ;)
Hans ban varade i 24 timmar.
Qviz var/är. Du var. Har för mig att det var runt en sex pers som blev bannade.
Spam, inlägg utan någon sorts relevans, dåligt ton m.m = ban/tempban. Hårdare tag. Varit snack om att stänga ner Sandlådan också.
"Det gick inte att hitta sidan."
Jo jag märkte det, snackade med dom på comviq. Så nu får jag använda två mobiler istället.
Såg att du redan fått svar. Tack ska du ha! :)
Diskat, städat, handtvättat, bytt lampor m.m - CHECK! Tips till alla er som inte har ett skit att göra, passa på att städa och rengöra så sitter...
Haha, brukade faktiskt skjuta förr ;D
Går på folkhögskola, ska utbilda mig till sjuksköterska är tanken. Börjar möjligtvis jobba inom vård om en snar framtid. Sen under vår-sommar så...
Har skaffat mig ett nytt nummer och hade behövt att vidarekoppla mitt gamla nummer till det nya så jag inte missar viktiga samtal osv. Försökte...
Åh, jag får damp. Kan inte vidarekoppla mitt ena simkort till andra kortet -.-
Godmorgon! Hungrig är jag. Skickat från min HTC via Tapatalk.
Vaaaa?? När? :D Skickat från min HTC via Tapatalk.
Inte direkt. Men ett några stycken har blivit bannade, så nu är det lugnt och skönt i tråden.
Låter jättebra! Har själv tröttnat på denna tråden en aning eftersom den verkligen pumpas av spam och det skrivs flera sidor utan något vettigt...
Wuuut? Varför blev spammnissen bannad?!
Tackade nej till ett, för då skulle jag sluta mitt i natten i Malmö och en hyfsad bra bit att gå till en busshållplats och det kommer jag inte...
Hemma från folkhögskolan, trodde inte att jag skulle få komma hem. Visakortet slutade helt oväntat att fungera när jag skulle betala min resa,...
Haha, jag hade lika bra kunnat gå en skola som ligger på gångavstånd (~3min) Men AF skickar ju iväg en lite som dom själv vill. Och känner att...
Hade man bara haft något så.. Jag har ett äpple om det inte förbrukat sin tid. Kan tugga i det på lunchrasten. Dessutom börjar vi inte förrän...
Haha, jag brukar vara pigg om jag vaknar innan klockan ringer, vaknar i samband med klockan eller efteråt så är jag en zombie. Det som är mest...
Själv blev jag väckt av att mobilen ringde. Känner mig stressad också, trots att bussen inte går förrän 9.
God morgon. Känner bara för att krypa ner i sängen och sova vidare.
VAD PERVERSA NI ÄR! O_O
Nu har jag ont i gumpen, så nu tänker jag förflytta min rumpetuss till sängen för att invänta antingen The walking dead eller något tramsigt...
Läskigt!
... :scared: .. Sååg duuuu hoooonnnoomm :scared: ppåååå mmmiiinnnn staatttuuuss ooockkkksssååå????!??!??! *darrar*
HJÄÄÄÄÄLP, HAN FÖRFÖLJER MIG!
Örk!
Hahaha. :p
Meh! Du är tonåring ;) Har man småbarn så "måste" man pynta och ha "allt". Det är vad jag är uppvuxen med, en jul ska vara en riktig jul. :D
Haha, precis. Sålänge man inte bor i hus och har några barn behövs det inte mycket till :P Haha.
[IMG] Nu har jag pyntat! -.-
3/10 [IMG]
Funderar smått på att plocka fram min julstjärna och hänga upp i köksfönstret, om inget annat så är det en jävligt skön och svag belysning som...