Separera namn med ett kommatecken.
Hårdvaran duger allt beror ju vad du ska använda telefon till. Att surfa, maila, spela något spel i bland duger telefon jätte bra till. Har använd...
Sambon har en sådan fungerar utmärk verkar tåla ett och annat också :D det enda problem har varit att man kan inte ta i mot mms alltid men iblan...
Sök på forumet finns jätte jätte mycket om just rroot mm:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Blev då så att syster fick en ny efter inlämnad 3gånger fungerar fel fritt nu:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Ska testa tack tack:-) Sent from my U20i using Tapatalk
Jo typ finns inget liknande program? Sent from my U20i using Tapatalk
Är det inga som har nå idé? Sent from my U20i using Tapatalk
Hej har tagit ner lock 2.0 till min mini pro men jag kan knappt se slidern, den ligger så långt i nederkant på skärmen så jag ser bara lite gran...
Dålig hål vana;-) Sent from my U20i using Tapatalk
Är fel lösen. Lösenordet kan man ju ändra själv på routern. Om inte det är gjort prova med admin eller password brukar som vara standard på...
Alltid 16h eller mer. Är väl säkert därför alla har så dålig batteritid på sina telefoner... Sent from my U20i using Tapatalk
Jag se ingen anlednign att ha det till spel när man har tummarna på skärmen så ser man ju inget. Bättre att binda knapparna så man spelar som en...
Prova logga ut från facebook sen in, eller prova med Syncmypix det ska fungerar.
Är telefonen uppdarerad till nyaste ? Sent from my U20i using Tapatalk
Har di hämtad instäl för internet och mms? Sent from my U20i using Tapatalk
Vad är det för skillnad mellan dom 2 programen då Sent from my U20i using Tapatalk
Gör det tycker det fungerar mycket bättre än hancent på mini pro :-) Sent from my U20i using Tapatalk
Ush fungerar inte bra dålig blild och utbud Sent from my U20i using Tapatalk
Mycket snygga ikoner bra jobbat :-D Sent from my U20i using Tapatalk
Det är ju bara att fara in med den där du köpte den och säga att den bara sluta fungera utan anledning Sent from my U20i using Tapatalk
Onödigt. Snusdus har googla men inte hittat något du får gärna pm eller skriva i tråden om du hittar något det skulle ju vara fränt med svart;-)...
Det finns hur många man skickat i go sms. Sent from my U20i using Tapatalk
Hej har provat båda kamera apparna nu men fastnar lite mer för 360 men ska behålla båda. Kan ju va bra att ha;-) Sent from my U20i using Tapatalk
Matte ? Hur du spelar upp med den eller? Sent from my U20i using Tapatalk
Fungerar med bilder också men det tar ju lite tid om man sitter på 3g nätet. Sent from my U20i using Tapatalk
Okej ska prova med det ;D Någon som prövat snapphoto till sin minipro tyckte inte direkt det fungerade bra
Hej vet någon om det finns några bra kamera app med olika inställningar , så man får bättre kort ? Skulle vara bra med någon app så man kan...
problem löst
Hej har tagit hem Snes9x ex från market, men när jag lägger inte speln på sd kortet så hittar inte inte åt spelen ? något som vet vad det är för...
Fick du till det eller ? Villket program använde du dig av?
Vet någon om det finns någon gratis gps app som fungerar bra ?:-)
Måste roota men det är ju ingen konst tar typ 5min finns jätte bra guider till det:-)
Om man sätter på skärmskydd från copter så ska man inte röra mobilen på 12 h
Nu när jag uppdaterade google maps fungerar det klockrent:-) märkligt;-)
Det finns jätte mycket trådar här på forumet om root osv om du söker kommer du att hitta jag lovar..
Var och köpte en som man fäster i vindrutan idag på stjärna fyrkan fungerar mycket bra och blir inge sämmre sikt. 200kr lämpligt ;D
Hej prova detta program och se om du får tillbaks dom http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/iCare-Format-Recovery.shtml...
Finns ju jätte många ljudprogram på market sök mer, har haft ett program som man kunde sköta alla ljud med , men minns inte vad det hete
Guiden fungerar då jätte bra Robster01 :D
Har fått talkingtom att fungera men inte angrybirds jätte skumt :D Andra gången fungera det med talking tom men inte med angrybirds Edit...