Separera namn med ett kommatecken.
Det är ju skitmånga som inte använder den och tror att den fungerar bra bara för att "jag hittade en satellit inomhus! Tänk vad bra den måste vara...
Gör det vafan lär ju inte vara värre än de andra. Sådär skriver dom ju alltid :P
Spotify..Hade det tre månader gratis tror det e en månad kvar men orkar inte installera det igen. 1200 om året för en så kass app :D sry för OT...
Löjliga ni e. Plastig? Äsch bullshit den ligger asskönt i handen. Hade Legend innan som var av metall men har aldrig ens tänkt på att SGS är...
Jag backupade appar förra gången utan root.
Japp en viktig del av en smartphone för mig, och den fungerar inte. Skippar hellre 2.2 ett tag till om de kan fixa skiten.
De som vill ha en GPS. Hoppas fan de fixar den med denna.. GPSen på min Legend var 500 ggr bättre..
Att man själv kan flasha in den imorgon antagligen. Och att det möjligtvis löser GPS-problemet och lagget som vissa har och gör telefonen...
Ganska ändå. Tvivlar på att de postar sånt för att det är kul :p
Fyfan! Hoppas GPSen e fixad. Jävlar va här ska flashas imorgon.
Intressant. Hoppas nån kan luska ut lite mer info om dom har fixat GPSen. Det är för mig t.o.m viktigare än 2.2 då jag använder den mycket som fan :p
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/displayskydd/samsung/zagg-invisibleshieldgalaxysscre/137027.4536/ Finns även...
Går med flera apps på market, men där använde jag "My Tracks" som är Googles egna för att spela in (tror jag iaf) och det är enkelt att skicka dom...
Ändrar inte färg för mig heller, så är nog det ja.. nytt GPS-test med ny firmware:...
Inte GPSen :(
Står så för mig med men tror det är rätt, längst ner står version JM2.
Är mobilen i download mode? Har för mig att du först ska sätta den i download mode, sen koppla in mobilen så börjar windows installera lite grejer...
Märkte det. Jag tycker svepgrejen funkar sämre dessutom, så jag ställde in ett väldigt lätt upplåsningsmönster. Gör telefonen säkrare och det blev...
Testat GPSen när jag gick lite idag och den flippa ur lika mycket som innan. Jag använder GPS väldigt mycket när jag springer och kör bil så...
Håller faktiskt inte med dig. Tycker Launcher Pro flyter mycket bättre och det är mycket simplare/snyggare och app drawern är bättre den med. Du...
Nu har jag inte testat GPSen ännu men i övrigt är det, för mig, inte så stor skillnad faktiskt. Jag gillar dock Swype på svenska, inte haft något...
Hehe. Orkade inte vänta. Swype på svenska är faktiskt nice :) Har däremot inte märkt av någon bättre prestanda på något sätt. Overall tycker jag...
Nej tankade från den där sidan som länkas i flash-tråden. Man behöver några filer som man laddar in i Odin. Sen följer guiden. Om det är värt det...
Ja det gjorde det. Nej inte direkt ännu. Måste testa GPSen sen men regnar utav helvete nu :D
Ja med Mybackup. Även datan. Sen när jag fick igång telefonen gick jag in på market och installerade mybackup igen, sen restorade. Man får...
Så har flashat. Står dock JM1 om man kollar basversion det fattar jag inte, men verkar vara rätt. Tankade ju den från samma samsungfirmware eller...
Tackar för tipset. Ska nog flasha sen. Detta lär väl inte påverka Froyouppdateringen heller? :p
Ah fyfan..orkar man det :D <3
Nice, är sugen på att testa att flasha idag. Har några till noobfrågor som med all sannolikhet redan behandlats (:p) : -Försvinner alla apps...
Aha, detta svaret fick jag igår: ""Tack för ert E-mail till Samsung Electronics Nordic. Vi har undersökt felet med GPS-funktionen i Samsung...
Fan vad jag inte fattar nånting. "Flash recovery?" Kan någon förklara vad det där är :P
GPSen blivit bättre för dig då?
fail :ehm:
My Tracks kan du prova, man kan recorda och sen skicka kartorna till Google Maps. Det går säkert med runkeeper/cardiotrainer med men lite klurigare..
Men du har ju flashat, han kanske kör original? Jag har själv original och GPSen är riktigt jävla kass faktiskt, men tror jag väntar på riktig...
Nej men affischen var ju lite pik mot Apple då de klagat på andra tillverkare, t ex visat upp en HTC och sagt att den har värre problem med...
Jadu. 3GS har funnit hur länge? Ett år? GPSen på den är dålig den med och det lär dom aldrig fixa.
GPSen är i nuläget dålig på Galaxy då den e såpass ny och behöver en fix. På iPhone 3GS däremot har den alltid varit kass och det har Apple aldrig...
Sant sry :D
Jadu. Fick min igår. Sprang en runda som enligt min Legend var 6,3 km. Slutade på ca 10 km så jävlar va snabb jag var denna gången! Den hoppade...