Separera namn med ett kommatecken.
64 GB räcker gott och väl tack vare att alla bilder lagras i full upplösning i molnen till nämnda datum. Sen är det väl hur mycket...
2.9 (Oreo) kom till min Nixon Mission idag.
Köpte en Nixon Mission av carez. Snabb och trevlig affär och kommunikation. Välpaketerat och en godisbit i paketet. Kan inget annat än rekommendera.
Såld till @R3b0rn
Hej! Säljer min Samsung Gear S3 Frontier i kanonskick förutom en repa i högra hörnet på armbandsfästet (se bild). Klockan är drygt 2 månader...
Det lutar åt det hållet. [emoji4]
Intressant. Väntar in ifall det finns fler bytes idéer.
Svart med läderarmband? Pengar åt vilket håll?
Hade v1 av urbane. Gillade den, men vill ha en klocka som är mer "rugged". Drf så tackar jag nej till det erbjudandet.
Intressant. Får googla den klockan (vet inte så mkt om den). :D
Kan först börja med att säga att denna klockan är fantastisk på alla sätt och vis. Batteritid (3-4 dagar), underbar display. Men då jag inte har...
Tack för ditt svar! Får ta mig en funderare på det. /Patrik
Vart köpte du dina Pixel Buds ifrån? Har tankar på att köpa dom ifrån Amazon, men med frakt och import kostnader så springer det iväg upp mot...
Ett stycke lowlight foto[IMG]
Köpte ett dBrand skin av Timpppa. Snabb och smidig affär. Väl paketerat. Rekommenderas.
Vet inte om det går att finslipa sensorerna på S3 Frontier. Märker att det krävs en markant vridning på vristen för att tända skärmen och visa...
Jag fick ut 4 dagar på en full laddning efter senaste uppdateringen. 8 i ljusstyrka, ej aktiv display, wifi och bluetooth på vilket jag anser vara...
PM
Har du några kvar?
Avslutad : Köpte en ny Home Mini istället. :)
Då jag ett tag kört Google Voice Assistant på en Raspberry pi så är jag lite sugen på att testa en Google Home eller Home mini. Hit me! :)
Upp. Nytt pris.
Hade jag inte precis köpt mig en Pixel 2 XL så hade ett byte mot Note'n varit intressant. Men det är bara försäljning som gäller på Telefonen....
Rent Android (eller Pixel telefoner) har ju den fördelen att du kommer få löpande uppdateringar på din telefon. Kommer du ha din telefon 1 år...
Det går bra. Jag jobbar dagtid i centrala Lidköping. Så det är bara att höra av dig om du är på G hit. Mvh Patrik
Aha, synd att du missa det då. :) Nja, har väl inga direkta planer på att åka dit nu i veckan iaf. Möjligtvis till helgen.
Okej, tack för det svaret. :) Har du någon erfarenhet av Android Watch OS 2.0 och hur det står sig emot Samsungs Tizen?
Hej! Har lämnat iOS för ett tag och letar efter en ersättare till min Apple Watch Series 3. Och av urvalet av klockor så ser Gear 3 ut att vara...
Efter ett tredje försök med iOS så går jag tillbaka till Android. Iaf ett tag till. Denna gången var det lite svårare måste jag säga :) Så idag...
Ahaaa. Jag förstår. [emoji1]
Kan en IPhone 8 plus 64GB svart vara intressant? 1,5 mån gammal. Köpt från telenor butik. Olåst.
Bjuder 350
Sålde ett mobilskal till puttesson. Snabb och smidig betalning och affär. Rekommenderas.
Trodde jag gjorde det i samma veva som jag ändrade rubriken. Men verkar inte som tapatalk kunde fixa dom sakerna samtidigt.
Såld till @Puttesson
Noterat
Har en Nexus 9 (32 vit) vad blir bytesvärdet mot denna?
Hej! Pga ett felköp (skulle haft plusmodellen av skalet) så har jag ett Spigen Ultra Hybrid 2 skal över till iPhone 7/8. Oöppnat. Färg svart...
Hej! Kan vara intresserad av denna om den är i bra skick. Bor i lidköping så kan mötas upp.