Separera namn med ett kommatecken.
Hej, har ett riktigt problem med min HTC Hero. Det är nämligen så att HTC Mail äter upp allt internt minne, nu ligger applikationen på 75 mb och...
Hej, har använt MoDaCo 3.1 ett tag, men vill nu nollställa allt till original. Körde denna guiden:...
Fanns ju ett klockrent i https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1692&highlight=rosie denna tråd förut vitt, men hittar det inte längre? Kan...
Hej, har lagt in Modacos ROM, men tyckte inte den var något vidare, och tyckte verkligen inte att den skiljde sig något speciellt i snabbhet....
ta bilder på hur de ser ut :) MyBackup skall kunna göra det, men är ej kompatibel med HTC Hero(sist jag prövade).
Några bilder dyker ej upp i Albums, de är alla i .jpg så vet inte varför de ej skulle visas. Trodde först att det kunde vara för att några var i...
Kör chompSMS, men när jag fått ett SMS vägrar trackballen att pulsera.. Vet inte hur det är med vanliga SMS-applikation, men fungerar för allt...
Har inga såna här problem, mottagningen är bättre än min förra mobil(LG), kan ej jämföra med något annat förutom mina gamla mobiler (3310 osv) och...
Väldigt nöjd, väldigt stor skillnad även om det finns lite smålagg* att fixa innan den är helt perfekt! :) *OBS! små!
Vet inte om det är för att folket som har problem söker sig hit kanske, har inte haft några problem innan eller efter uppdateringen.. Störde...
Har uppdaterat nu mycket skönare flow, om än ej helt ultimat! Restorade sms samt. Call log med mybackup. Försökte mig även på homescreens men det...
har ej detta problemet, men ibland när telefonen är seg ser man joysticken blinka flera sekunder innan det börjar ringa(vet inte hur många...
Du tror inte det kan vara så att du fått en defekt telefon?:rolleyes:
men sopa.. läsa tråden igen kanske? :rolleyes:
Har ej haft några problem med vare sig Red Bull-burkar(böjda) eller någonting annat? Lite träning för er andra kanske ;)
32-bit Vista
Usch, får inte till Rootningen även med denna guide: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4257045&postcount=38 Blir ej promptad för att...
Okej, vad går jag miste om för data om jag wipar den?
Kan pröva, måste man ha rootat?
I fokus-delen var ju bra. Att den kan kännas lite seg ibland är ju sant, även i jamforelse med iPhonen. När nya updaten kommer så Heron blir lite...
Verkar som kvaliten på div saker på Heron varierar från telefon till telefon vilket är synd. Ljudkvaliten på min Hero är bland det bästa iaf varit...
känns som den borde komma snart då de släppte en ny rom till HTC Touch Pro2 ibörjan av augusti.....
Varför skulle han ljuga om en sån sak menar du? Plus att klock-buggen var ju borta inget man sätter sig in i och fixar, enbart för att lägga...
2-3% marks absolut ingentong, det ar snarare skonare med den..
Blir tokig, Har Telia surf alltid(upp till 6mbit) men har aldrig kommit over edge... da bor jag anda i sthlm, luktar nagon som har samma problem?
Upplever att min Hero har blivit snabbare med tiden, först och främst var batteritiden katastrof första veckan, nu är den galet mycket bättre....
Prövat kolla pa settings fran homescreen? Bara klicka pa menu.
Hej, Har haft min Hero i några veckor nu och har läst att det ska vara gorillaglas, men aldrig vågat prova. Någon som kan konfirmera?...
som sagt skrev att jag hade 3 döda pixlar.. kunde dock endast se dem vid startscreen dvs svart, kan inte ens hitta dem när jag kör vanligt :P...
3 st :( 2 i underkanten på skärmen, vilket var skönt, sen 1 ca 1cm från toppen.
Sense är ju halva känslan! :confused: Hoppas bara att de optimerar koden, känns väl inte som det enbart är hårdvaran som inte kan klara av ett...
I baskatalogen?
Hade exakt samma problem, hur jag än försökte så fungerade det ej.. Försökte lite senare och då plötsligt fungerade det. :confused: EDIT: Har...
Passar lite snabbt på att fråga om bilder.. Har lagt in lite bilder på mobilen(la dem i DCIM-mappen), inga problem, förutom att vissa bilder ej...
http://www.fuskbugg.se/fuskbugg/?p=upload
Med de hörlurna som ingår är detta också möjligt! :)
Kan ej connecta till market? Loadar terms of service, tips?
Okej! Stod i manualen(inte för att jag läste den ;);)) att man skulle ladda den i 3h först, men en kompis sa samma sak om litiummolekylerna(?) att...
Tänkte glida ner och hämta ut min Hero. Hur länge måste den laddas första gången? Kan man ta med hjälten ut ikväll? ;)
Vit förihelvete! :D