Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade tagit Moto G förmodligen, men hittade denna juvel när jag surfade runt nu på kvällen: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=6010X...
Nu är den såld, tack för visat intresse! Tråd kan låsas?
Bumpar och sänker priset till 500 kronor.
Tjenare. Har en HTC One X till salu. Problemet med den är att LCD:n är trasig. Den reagerar när man startar den, man kan höja och sänka volymen...
Jag vet tyvärr inte om den är låst till någon operatör. :/
Hejsan! Har en HTC One X till salu. Felet med den är att LCDn är paj. När man laddar den och startar den låter det som den ska och man kan ändra...
Så, jag hade tänkt sälja en mobil, och upptäcker att man nu mer måste ha skrivit 50 inlägg i forumet. Måste jag hitta 40 skittrådar och svara i...
Priset är sänkt.
Säljer en ZTE Blade i bra skick. Skärmen är lite repig och ytfinishen är lite sliten i kanterna. Ej tappskador, alla knappar och hörlursuttaget...
Tjenare, jag har en ZTE Blade med Android 2.2 (Comviq), jag undrar lite över GPSen, hur jag ska göra. Jag vill för det första ladda ner kartor...
Haha, snacka om att vara nojig, men om jag köper från Comviq så kommer väl mitt abb från Tele2 fungera? Vet att det är samma ägare och skit men...
Tja, tänkte köpa Blade från Comviq, går på 999 kronor med studentrabatt via CSN, min fråga är om den är låst till tele2/comviq eller om den är...
Korrekt.
Jag har precis det kortet som TS länkade till, och det fungerade för mig.
Idag var jag i Telias butik och snackade med snubben i kassan, han kunde se dom döda pixlarna, så antingen fick jag skicka in den på service eller...
Mina döda pixlar är utplacerade utöver hela skärmen.
Så har haft telefonen i en dag nu och är ganska positiv. Älskar upplösningen, det är nästan det viktigaste med telefonen enl. mig. Går hyfsat...
Min fungerar som den ska, råkade tydligen sätta in väggladdaren i mobilen...
Hejsan, nybliven Blade-ägare här, och jag kan inte ett skit om Android. Imorgon ska jag på en 4 timmar lång bilresa, enkel väg (ska hem sedan...
Samma problem för mig, kopplade in med medföljande kabel, drog ur och sedan stendöd. Testa med en annan kabel efter att ha läst detta och det...
Så du skulle tacka nej till en pryl som kommer kosta 129 000 dollar?;)
Jag fick svaret att dom inte kunde se lagersaldot på nätet, så när jag ändå hade ärenden åkte jag till Skärholmen och kollade, dom hade i Haninge...
Mjo, kan ju vara så att du beställde den just när den släpptes? Det står iofs 8 dagar på deras hemsida, men det är ju löjligt lång tid för ett av...
Farsan beställde min nu i helgen, kommer jag kunna få den innan jul? Var tänkt som en julklapp, men det får väl bli en försenad sådan kanske... :(...