Separera namn med ett kommatecken.
Har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar från Fnac efter avbeställningen den 30 september. Skrev med dem i chatten den 13onde oktober och då...
Jag har fortfarande inte fått tag i fnacs kundtjänst, det dyker inte upp något.. Men jag har lyckats rota mig igenom menyerna och kommit fram...
Dyker inte upp något för mig oavsett om jag är inloggad eller ej, firefox eller chrome.
Hur kommer man i kontakt med Fnac via chat? Har letat runt på hemsidan men hittar det inte.
Är det någon som fått tillbaka sina pengar från Fnac? Betalade med Paypal
Ja
Jag har halebop och kan inte välja VoLTE, mest för att det inte ens finns något sådant alternativ.
Något jag märkt av är att samtal läggs på lite när som. Ibland lägger den på innan vederbörande har svarat och ibland kan man prata i några...
Jag tycker inte att den är särskilt hal.
Efter att ha åkt runt hela stan för att prova olika laddare och kablar så har jag kommit fram till att det är just Huaweis snabbladdningskablar...
Tack! Det var så lätt som att dra ut piggen. Nu laddar den. Kom på att jag har en powerbank med USB C utgång, och mycket väl så laddar den även...
Notera skillnaden
Det går bra nu. Köpte precis en adapter som ska ta engelsk kontakt, vet inte riktigt hur de tänkt där dock... Edit: Efter lite googlande så...
Precis fått hem den, tänkte ta å ladda upp den men det är helt dött. Testar både via datorn, mina gamla huawei och sony nätadaptrar. Provat både...
Där dök UPS upp med den från Amazon :)
Min beräknas enligt amazons hemsida komma imorgon. Men när jag söker upp paketet på UPS står det att den skickades från Tamworth, United Kingdom...
Åh vad kul att man redan lagt ordern hos clove på 4929 kronor, nu känner man sig dum. Går det att avbryta beställningen hos clove? Hittar ingen...
Vad blev slutpriset för dig?
Nu skiter jag i fnac och kör clove istället. Min nuvarande telefon håller bokstavligen på att ramla isär så jag har inte tid att vänta i...
Fick precis ett mail från fnac
Utan översättning står det 01/10/2020 :ehm:
För mig står det 20/01/2020
Någon som har koll på leveranstider från Fnac? Står att min ska skeppas imorgon så det vore trevligt att få den åtminstone nästa vecka.
Är det någon skillnad på tyska och franska modellen? Tänker på nätkompatibilitet. Eller är det samma version i båda länderna?
Min är fortfarande aktiv. Dock har de bara reserverat beloppet en gång, vid köptillfället.
Synd att man inte upptäckte detta tidigare idag. La en beställning nyss, beräknat leveransdatum 15-16 oktober
Vart kan man få tag i en s10e snapdragon nuförtiden? Både Wonda och eglobal verkar inte sälja den längre.
Uppdaterade precis till 9 men jag har två problem. Det första är att nätverks och wifi symbolen har hamnat på vänsterkanten. Finner inget sätt att...
Får man köra detta fordon alkoholpåverkad? Vore ju ett perfekt fortskaffningsmedel efter man tagit några öl till maten.
Tack för svar och tipslänk, då var ett 15 GB abb beställt!
Funderar på att gå över till vimla från tele2, men efter att ha läst lite om vimla 2.0 blev jag osäker. Vill bara att det ska funka, orkar inte...
Min kamera råkade nyligen ut för samma sak. Det monokroma läget funkar bra men inte "färglinsen", det går att tillfälligt lösa problemet genom att...
Tack! Slog på automatisk uppdatering i inställningarna och bockade av alla appar som jag inte vill ska uppdateras, funkar utmärkt
Vart finns det inställningen? Hittar inget i varken plays inställningar eller på den aktuella app-sidan. Hittar tyvärr inget om detta heller.
Hej, jag har ett litet problem som jag stör mig på. Jag har stängt av automatisk uppdatering i Google Play av diverse anledningar, har funkat bra...
Hur långa är dom? Verkar inte stå i beskrivningen på Amazon
Hejsan, får hem min p10 på måndag (förhoppningsvis) och iom att jag inte äger några USB C kablar sedan tidigare tänkte jag att det kan vara bra...
Slog till på Tele2s erbjudande, 2600 kronor känns som ett kap. Hoppas jag blir nöjd och inte säljer den dagen efter som jag gjorde med honor 8an.
Hur upplever ni att antennstyrkan är i p10an? Jag har nu en Xperia z1c och jag har en hel del problem med att få in 4g i min sommarstuga. De...
Jag har börjat koppla in telefonen till mina högtalare, vaknar varje morgon med ett ryck när rockklassiker drar igång någon rocklåt på högsta...