Separera namn med ett kommatecken.
Hej, min telefon flög i golvet = krossad display/glas. Telefonen fungerar normalt för övrigt. Någon som vet vad det kostar att byta glas? Eller...
Hej, jag har en htc Desire hd, funderar på att byta till en galaxy nexus. Är det en bra kamera? Är ni nöjda i allmänhet med den? Är lite...
iPad 2 64 GB med smartcover, vit. Inköpt i september 2011. Finns i centrala Stockholm. Fint skick, inga repor. Orginalkartong medföljer. 4000:-
Har en Htc Desire hd, med 3 laddare. Finns i centrala Stockholm. Orginalkartong finns kvar. Några smårepor på kanterna. Använd ca 1,5 år. 1000:-
Flikar in lite här: Jag har en Desire HD sedan 1 år som jag är nöjd med. Måste dock köpa en ny telefon till min syster och funderar därför på...
Hej, spoon feeding vet jag inte riktigt vad det betyder men misstänker att du menar att jag inte orkar leta själv. Jag har letat på webhallen,...
Tack men som du ser i mitt första inlägg så ville jag ha andra tips. Har läst här på swedroid negativ kritik mot denna ehandel, och då det är...
Jag är på (snabb)jakt efter ett sportarmband till min Desire HD som jag kan använda vid löpning. Har hitills kört med telefonen i fickan, men jag...
Exakt detta hände mig också, försöker tanka uppdateringen via 3G och 3G försvinner. Jag är dessutom tvungen att ta bort nedladdningen (~"Kasta...
Fick min telefon igår (från inwarehouse), tjänsten funkade jättebra igår och inatt men idag verkar den trasig. Jag gissar att många har fått sina...
Hej, jag ska åka in om en stund och hämta ut min DHD, någon som kan berätta om jag ska låta den ladda innan jag startar igång den, eller ska jag...
Ring kundservice, dom kan se om dom fått in ordern. Har dom inte fått in den - se till att dom tar bort eventuella kreditupplysningar som gjorts...
Vänner, pratade med Inwarehouse idag, dom väntade leverans under eftermiddagen och har nu fått in dom. 12 kvar på lager just nu, och dessa 12 är...